Door wat geklungel van mij heb ik een heel nieuw team aangemaakt op d.net de vraag is hoe kan ik die weer verwijderen ?
Je kan je 'team' retiren, dan maak je al je blokjes over na een email adres van je keuze.
Je doet dit als volgt:
Je gaat naar een stats page en klikt op de link edit my information, op die page scroll je helemaal omlaag en in het eena laatste tekstblok staat het volgende:
Je doet dit als volgt:
Je gaat naar een stats page en klikt op de link edit my information, op die page scroll je helemaal omlaag en in het eena laatste tekstblok staat het volgende:
Klik op de link en je probleem is opgelost.If this address is no longer current/valid, you may "retire" its blocks into another email address.
Before you can do this, you should update all of your clients to your new email address and wait for that new address to appear in the stats database.
Once you've done that, you may then retire this email address permanently.
There are no such things as stupid posts, just stupid persons
Hij had het over een heel team, en die kan je niet retieren(of hoe je dat ook schrijft
).....
).....edit:
Retiren dus, dankjewel onno......
Retiren dus, dankjewel onno......
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Ik heb het over een heel team, en daar zie ik die functie inderdaad niet...
Verwijderd
ff een mailtje sturen naar d.net als er geen ander leden in het team zaten halen ze hem wel weg denk ik.
scheelt weer tijd met de statsrun
scheelt weer tijd met de statsrun