Toon posts:

[WMP9.0] User Authentication probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat media files gedownload (protected content genoemd door de site) en als ik ze wil afspelen gaat ie eerst online opzoek naar licenses. maar ik wil gewoon deze bestanden kunnen afspelen zonder daar steeds moeite voor te hoeven doen

zelfs als je een license krijgt dan mag je de bestanden maar een paar keer offline afspelen en dan moet je die license weer vernieuwen

heeft iemand hier een patch voor of wat dan ook? en als ik deze vraag hier niet mag stellen, is er dan een andere site waar dat wel kan?

dank je!

klyde

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 13 juli 2003 @ 02:37:
Ik heb wat media files gedownload (protected content genoemd door de site) en als ik ze wil afspelen gaat ie eerst online opzoek naar licenses. maar ik wil gewoon deze bestanden kunnen afspelen zonder daar steeds moeite voor te hoeven doen

zelfs als je een license krijgt dan mag je de bestanden maar een paar keer offline afspelen en dan moet je die license weer vernieuwen

heeft iemand hier een patch voor of wat dan ook? en als ik deze vraag hier niet mag stellen, is er dan een andere site waar dat wel kan?

dank je!

klyde
Je vraagt eigenlijk of we een CRACK hebben voor het beveiligings model van WMP.

Helaas....Tweakers.net geeft geen CRACKS uit....we moeten het hier legaal houden he!

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
heh zoiets dacht ik al. misschien een goede 'tips n tricks' site waar ik terecht kan met wmp9 'probleempjes'?

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Denk helaas dat de oplossing voor je probleem diep in de illegale brei zit.....tja...ze beveiligen hun media niets voor niets! Je kan kijken of bepaalde instellingen de tijd verlengen....maar daar is alles legaal mee gezegd.

En ja, er zijn programma's om beveiligingen te strippen van media..maar die moet je wel zelf vinden!

There is no place like ::1

Verwijderd

Misschien dat het gewoon werkt met een andere mediaplayer?

Ikzelf heb goede ervaringen met 'Movieplay', zoek die maar es op op google

shareware, 30 dagen trial, maar na de 30 dagen blijft het programma wel gewoon werken

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

en als ik deze vraag hier niet mag stellen, is er dan een andere site waar dat wel kan?
Klinkt (en IMVHO is) lullig, maar we kunnen je hier op GoT niet verder helpen met deze vraag, aangezien dit het omzeilen van een beveiliging is en dat op GoT niet kan.

Kortom: je zult je toch moeten houden aan de manier zoals de rechthoudenden dit aanbieden, of het zelf buiten GoT zoeken om er een gewone avi van te maken :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.