Toon posts:

Final Fantasy

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben (nog steeds/alweer) op zoek naar Final Fantasy VII... Ik heb hier een tijd geleden ook al een topic over geopent en daar had ik reacties op gekregen waar ik het zou kunnen kopen.. Uiteindelijk had ik m besteld op een site (www.dvdboxoffice.com) waar ik m kon kopen maar naa bijna een jaar wachten heb ik m nog steeds niet binnen :(...
Dus mijn vraag is nogmaals: Waar kan ik Final Fantasy VII kopen?
Ik heb echt overal gezocht maar kan t nergens vinden...

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-11 16:03

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Je kunt hem hier (PS) en hier (PC) bij Amazon nog krijgen.

[ Voor 36% gewijzigd door DUX op 13-07-2003 01:14 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 01:10:
Ik ben (nog steeds/alweer) op zoek naar Final Fantasy VII... Ik heb hier een tijd geleden ook al een topic over geopent en daar had ik reacties op gekregen waar ik het zou kunnen kopen.. Uiteindelijk had ik m besteld op een site (www.dvdboxoffice.com) waar ik m kon kopen maar naa bijna een jaar wachten heb ik m nog steeds niet binnen :(...
Dus mijn vraag is nogmaals: Waar kan ik Final Fantasy VII kopen?
Ik heb echt overal gezocht maar kan t nergens vinden...
Zoek je hem voor de Playstation?
Dan heb je grote kans als je gaat kijken bij game shops (die 2e hands spellen verkopen)

Zoek je hem voor de pc, good luck ;) als je die al vind, in goede staat kan je je portomonee wel open trekken.

Verwijderd

Ik weet wat je doormaakt :)
Ik heb zelf(geen geintje) 3 jaar lang gezocht naar FF7 PC versie(dit was voor ik alle P-to-P programma's kende), want ook op alle fxp boards kwam-ie nooit langs. FF7 is zowieso één van de top 5 spellen EVER en dit staat absoluut niet ter discussie(tegen argumenten hebben geen zin, dan heb je de game nog nooit gespeeld :) :)

Ik heb zelfs alle legale sites en alles geprobeerd, terwijl ik van veel warez ben, maar zelfs dat mocht niet baten(in Nederland).

FFVII & FFVIII zijn één van DE beste rpg's ooit(zeker voor de PC, en FFIX en FFX halen het er absoluut niet bij) en toch bijna niet verkrijgbaar(althans nu niet meer). Dit mede door de late PC releases(ruim een jaar na de psx releases) terwijl de gfx al redelijk gedateerd waren(het leuke is van FF, dat gfx niets boeien. Ik vind FFVIII nog steeds één van de mooiste spellen ooit :) Vooral qua FMV's ).

Ik kan je geen spel aanbieden aangezien GoT dit simpelweg verbiedt, maar probeer het origineel te kopen en dat is zeker geen miskoop. Vooral deel 7 & 8 zijn de beste ooit en ben benieuwd of eidos/squaresoft ooit een opvolger kan maken die net zoveel losmaakt als 7&8...

Ik heb voor je gezocht op i-net en ik vond niks(niet in engels). Dus ik hoop voor je dat je het ooit vind.

• DUX

DUX

Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 02:41:
FF7 is zowieso één van de top 5 spellen EVER en dit staat absoluut niet ter discussie(tegen argumenten hebben geen zin, dan heb je de game nog nooit gespeeld :) :)
offtopic:
Stel nou dat ik vijf andere spellen heb die ik de beste spellen ter wereld vind en die jij nou nooit gespeeld hebt, dan hebben we een argumenteel probleem he :+ ;)
Ik heb voor je gezocht op i-net en ik vond niks(niet in engels). Dus ik hoop voor je dat je het ooit vind.
Amazon.com was de allereerste site die ik probeerde (zie mijn eerdere post), en guess what: zowel de PC-versie als die voor de PlayStation nog vrij verkrijgbaar...

Verwijderd

Ik heb hier nog ergens , helaas nog nooit uitgespeeld....

Verwijderd

DUX schreef op 13 juli 2003 @ 02:58:
[...]

offtopic:
Stel nou dat ik vijf andere spellen heb die ik de beste spellen ter wereld vind en die jij nou nooit gespeeld hebt, dan hebben we een argumenteel probleem he :+ ;)

Kan niet :) FF7 moét je gespeeld hebben en als je het dan niet in je top 5 hebt(eventueel top 10 verder ga ik niet) dan heb je van gamen weinig begrepen :P

[qoute]
Ik heb hier nog ergens , helaas nog nooit uitgespeeld....
Het is al ruim 5 jaar geleden dat ik de eindbaas heb gemat, maar ik weet één ding: het is vrij pittig :) (hoewel ik al wel meerdere malen ben begonnen, maar elke keer niet het einde halen - je kent het wel :)
Maar het is te doen. Net als EDEN(ultima) in FF8 die lijkt ook onmogelijk, totdat je doorhebt hoe die gast vecht. Veel oefenen en veel soorten technieken gebruiken :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2003 05:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het zelf ook een van de beste games ooit, maar kon het nergens vinden. Maar op Amazon.com krijg ik hetzelfde probleem als altijd... Als ik m wil bestellen dan staat er: 'This item is currently unavailable.' :( (maar toch bedankt voor de moeite DUX)
Toen ik net op www.dvdboxoffice keek toen bleek dat mijn bestelling daar helemaal verdwenen was, er staat niet eens iets in de bestellings geschiedenis :(
Ik zoek Final Fantasy VII trouwes voor de PC.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2003 10:18 ]

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11 23:04

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Kameraad van mij heeft FF7 vorig jaar nog bij Dynabyte gekocht. Misschien dat die daar nog aan kunnen komen :?

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, ook niet op www.dynabyte.nl te vinden...

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
DUX schreef op 13 July 2003 @ 01:12:
Je kunt hem hier (PS) en hier (PC) bij Amazon nog krijgen.
Das ntsc lieverd :>

m.a.w. daar heb je hier niets aan als je ps of ps2 niet is omgebouwd ;)

TMAXTINT

• DUX

DUX

Marruk schreef op 13 juli 2003 @ 10:51:
Das ntsc lieverd :>

m.a.w. daar heb je hier niets aan als je ps of ps2 niet is omgebouwd ;)
Dat is een hele goede reden om me ... te ... corrigeren (sorry Maruk). :)

Maar, dan kijk je toch gewoon even bij de Britse Amazon voor de PC versie? En dan kom je hier uit. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door DUX op 13-07-2003 16:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Klopt het dat ik m op Britse amazon voor PC alleen een 2e hands kan kopen voor 70 pond?

• DUX

DUX

Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 13:17:
Klopt het dat ik m op Britse amazon voor PC alleen een 2e hands kan kopen voor 70 pond?
Eh, daar lijkt het wel op :X

Verwijderd

Topicstarter
Hmz... Ik vind het wel een prachtig spel zeker weten... Maar ik heb niet echt genoeg geld daarvoor... Iemand nog een andere suggestie over waar ik t kan kopen?

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Kid Buu

Huh, Pietje?

Hier kan je hem krijgen voor $17, alleen wel ntsc versie waarschijnlijk: http://www.cduniverse.com...tyle=games&frm=lk_mysimon

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:26
Ik neem aan dat je hem in nederland wilt kopen.
Dus:
www.finalfantasygoodies.nl (staat op het moment niets op geloof ik)
&
http://search.ebay.nl/sea...dSort&query=final+fantasy
Staan op het moment wel 4 op voor PSX en 1tje voor PC

Happy Bidding :)

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Verwijderd

www.vergelijk.nl
www.kelkoo.nl mischien heb jer hier wat aan :)

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:35
Ik heb ook gezocht naar FFVII bij gameshops in de buurt en online, ik kon hem echt nergens vinden, dus uiteindelijk binnen een paar daagjes via e-donkey binnen gehaald.

• DUX

DUX

Perfect_Cell schreef op 13 July 2003 @ 13:32:
Hier kan je hem krijgen voor $17, alleen wel ntsc versie waarschijnlijk: http://www.cduniverse.com...tyle=games&frm=lk_mysimon
Hij moet de PC-versie hebben :)
Staat niks, maar dat had je zelf natuurlijk ook kunnen zien :p :)
SCIxX schreef op 13 July 2003 @ 14:14:
Ik heb ook gezocht naar FFVII bij gameshops in de buurt en online, ik kon hem echt nergens vinden, dus uiteindelijk binnen een paar daagjes via e-donkey binnen gehaald.
Wat is "in de buurt" bij jou? Want als ik weer 's naar Utrecht moet kan ik wel een keertje wat rondkijken/-vragen...

[ Voor 30% gewijzigd door DUX op 13-07-2003 14:16 ]

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
DUX schreef op 13 juli 2003 @ 12:44:
[...]

Dat is een hele goede reden om me af te zeiken. :)
ik zeik je niet af :/

TMAXTINT

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb hem zelf origineel hier liggen. Ik verkoop hem alleen niet maar ja je zou hem kunnen lenen ofzo >:)

• DUX

DUX

Marruk schreef op 13 juli 2003 @ 16:16:
[...]

ik zeik je niet af :/
offtopic:
Nee, sorry, die post maakte ik net toen ik wakker was. Woordkeuze was wat verkeerd. Heb het veranderd :X

Verwijderd

Viper_74 schreef op 13 juli 2003 @ 16:19:
Ik heb hem zelf origineel hier liggen. Ik verkoop hem alleen niet maar ja je zou hem kunnen lenen ofzo >:)
Serieus?

Kunnen we niet ff onderhandelen ofzo? Je snapt waar ik heen wil. Ik wil em best wel ff "lenen". Ik zoek dit spel ook al ontiechelijk lang, maar han het ook nergens vinden................

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Kid Buu

Huh, Pietje?

Je kan trouwens ook gewoon de psx versie spelen op je pc met een emulator (ePSXe is erg goed). Dan kan je gewoon de psx versie met betere graphics spelen, pc versies van FF zijn nogal crappy namelijk (7 en 8).

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:43
Ik heb even voor je rond gekeken in een grote winkel genaamt emule. Ze schijnen hem daar nog te hebben :).

tvw

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 02:41:
FFVII & FFVIII zijn één van DE beste rpg's ooit(zeker voor de PC, en FFIX en FFX halen het er absoluut niet bij) en toch bijna niet verkrijgbaar(althans nu niet meer). Dit mede door de late PC releases(ruim een jaar na de psx releases) terwijl de gfx al redelijk gedateerd waren(het leuke is van FF, dat gfx niets boeien. Ik vind FFVIII nog steeds één van de mooiste spellen ooit :) Vooral qua FMV's ).
*kuch* dat is vrij persoonlijk....FFVII zal niemand betwisten maar deeltje 8 was 1 van de, zo niet dé, slechtste FF uit de reeks volgens mij, en vele andere FF fans. De FMV's waren zeker mooi (The Dance is :9~) maar het spel/verhaal...niet mijn smaak laten we het daarop houden. En dat ze bijna niet verkrijgbaar zijn ligt niet aan de zeldzaamheid maar aan het feit dat er nauwelijks exemplaren van verkocht zijn. Square is niet voor niets weer gestopt met PC spellen.

Mja, ik heb FFVII dubbel, maar ik verkoop ze geen van beide...de Japanse Limited Edition voor PSX en de Engelse PC versie. De PSX versie is nog vrij goed te krijgen trouwens, met name in Engeland.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:02

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Perfect_Cell schreef op 13 July 2003 @ 18:09:
Je kan trouwens ook gewoon de psx versie spelen op je pc met een emulator (ePSXe is erg goed). Dan kan je gewoon de psx versie met betere graphics spelen, pc versies van FF zijn nogal crappy namelijk (7 en 8).
Moa... de movies in FF7 PC zijn nogal crap jah..mooie opgeschaalde resolutie. Maar de rest van de graphcis zijn stukken beter dan de PSX versie. Hogere resolutie (640x480) en een hogere framerate. De muziek is op de PSX weer beter (ja, zelfs als je op de PC versie met een AWE 64 met 8mb midi geheugen of meer speelt.).

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
ShotGun schreef op 13 July 2003 @ 18:13:
Ik heb even voor je rond gekeken in een grote winkel genaamt emule. Ze schijnen hem daar nog te hebben :).
Welke winkel is dat dan? Ister een site van hen?

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 11:31:
[...]

Welke winkel is dat dan? Ister een site van hen?
emule is een file sharings programma ;)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Begint meer op een "hoe kom ik illegaal aan FF ?" -topic.
Leuk geweest :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.