Ik weet wat je doormaakt

Ik heb zelf(geen geintje) 3 jaar lang gezocht naar FF7 PC versie(dit was voor ik alle P-to-P programma's kende), want ook op alle fxp boards kwam-ie nooit langs. FF7 is zowieso één van de top 5 spellen EVER en dit staat absoluut niet ter discussie(tegen argumenten hebben geen zin, dan heb je de game nog nooit gespeeld
Ik heb zelfs alle legale sites en alles geprobeerd, terwijl ik van veel warez ben, maar zelfs dat mocht niet baten(in Nederland).
FFVII & FFVIII zijn één van DE beste rpg's ooit(zeker voor de PC, en FFIX en FFX halen het er absoluut niet bij) en toch bijna niet verkrijgbaar(althans nu niet meer). Dit mede door de late PC releases(ruim een jaar na de psx releases) terwijl de gfx al redelijk gedateerd waren(het leuke is van FF, dat gfx niets boeien. Ik vind FFVIII nog steeds één van de mooiste spellen ooit

Vooral qua FMV's ).
Ik kan je geen spel aanbieden aangezien GoT dit simpelweg verbiedt, maar probeer het origineel te kopen en dat is zeker geen miskoop. Vooral deel 7 & 8 zijn de beste ooit en ben benieuwd of eidos/squaresoft ooit een opvolger kan maken die net zoveel losmaakt als 7&8...
Ik heb voor je gezocht op i-net en ik vond niks(niet in engels). Dus ik hoop voor je dat je het ooit vind.