You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Professioneel Hyves-weigeraar
Probeer anders world.altavista.com eens
Hoe kan ik die en babelfish nu vergeten idd stom van me.Harm schreef op 13 July 2003 @ 01:17:
[...]
Probeer anders world.altavista.com eens. Daar lukt het ons, als nieuwsposters, zelfs nog mee om Japans te lezen, dus Duits zal dan ook wel gaan
.
Wel jammer dat het gewist wordt zoiets er staan zeer leuke dingen bij upcoming nieuws. Ik ben meestal benieuwd hoe iets geschreven wordt kan ik misschien nog wat van leren.Wouter Tinus schreef op 13 July 2003 @ 01:12:
Dan verschijnt het helemaal niet meer. Het komt alleen zelden voor dat iets echt verwijderd wordt. Meestal gaat het naar de nieuwslinks als het te oud wordt.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Zou ook kunnen dat je m gewoon stop kan zetten en dan met een pijltje erdoorheen bladeren, dat zou ook helpen
Psst, *kuch* devtrack *kuch*m-m schreef op 13 July 2003 @ 01:26:
Kan het trouwens ook mogelijk om ipv die ticker als prefoptie gewoon het onder elkaar te krijgen? Als er iets van 15 items zijn en ik ben te laat met klikken is dat heeeel irritant
Zou ook kunnen dat je m gewoon stop kan zetten en dan met een pijltje erdoorheen bladeren, dat zou ook helpen
[ Voor 4% gewijzigd door Harm op 13-07-2003 01:29 . Reden: BTW ]
Professioneel Hyves-weigeraar
Heb ik al een tijd geleden in de devtrack voor gesteld, staat zelf nog een fout in de topic titel, form i.p.v vorm. Er is alleen nog niets mee gedaan.
Dan vind ik het lijst vormpje toch gemakkelijker.Wouter Tinus schreef op 13 July 2003 @ 01:28:
Dat kan al. Klokje klikken voor start/stop en tijd klikken voor volgende item.
[ Voor 25% gewijzigd door we_are_borg op 13-07-2003 01:33 ]
rofl, dat heb ik nooit geweten. Wel dat je kon stoppen, maar dat je op de tijd kon klikken heb ik nooit gemerktWouter Tinus schreef op 13 July 2003 @ 01:28:
Dat kan al. Klokje klikken voor start/stop en tijd klikken voor volgende item.
* m-m trekt het boetekleed aan
[ Voor 5% gewijzigd door m-m op 13-07-2003 01:39 ]