You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Internetopties > Tabblad 'Inhoud' > knop 'AutoAanvullen'
Voor de rest van Windows wordt het wat moeilijker: deze gegevens worden telkens weer aangevuld met nieuwere items. Je zou de lijst via het register wel kunnen legen maar binnen no time staat die weer vol.
[ Voor 7% gewijzigd door DUX op 13-07-2003 01:03 ]
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Nooit opgevallen dat daar een optie zit voor AutoAanvullen. Maar idd Internet Explorer is gelukkig ontdaan van die vele opdrachten.DUX schreef op 13 July 2003 @ 00:57:
Voor IE:
Internetopties > Tabblad 'Inhoud' > knop 'AutoAanvullen'
Voor de rest van Windows wordt het wat moeilijker: deze gegevens worden telkens weer aangevuld met nieuwere items. Je zou de lijst via het register wel kunnen legen maar binnen no time staat die weer vol.
Het maakt niet uit dat ik in het register moet zijn maar ik doe wel eens werk waar ik veel zoek in vertrouwelijke documenten het is zeer belangrijk dat de zoek opdrachten in Windows leeg gemaakt kan worden. Ik ben al dankbaar dat IE al leeg is scheelt weer geheim houden van gegevens.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
we_are_borg schreef op 13 July 2003 @ 01:19:
Nooit opgevallen dat daar een optie zit voor AutoAanvullen. Maar idd Internet Explorer is gelukkig ontdaan van die vele opdrachten.
Het maakt niet uit dat ik in het register moet zijn maar ik doe wel eens werk waar ik veel zoek in vertrouwelijke documenten het is zeer belangrijk dat de zoek opdrachten in Windows leeg gemaakt kan worden. Ik ben al dankbaar dat IE al leeg is scheelt weer geheim houden van gegevens.
Je zou eens kunnen kijken hoe de privacyclausule binnen jouw bedrijf eruit ziet. Als het goed is zouden ze er eentje moeten hebben opgesteld waarin de rechten qua geheimhouding en privacyschending zouden moeten staan.
Voor internet(aanwezigheid) en e-mail gelden aparte regels en die waren als het goed is in heel Europa geldig. Bedrijf zou ook hiervan op de hoogte moeten zijn.
Het gaat om Thuis werk maar er zitten nog wel eens andere mensen achter me computer te werken. Het gaat er gewoon om dat hun die woorden niet kunnen zien. De documenten zijn afgeschermd met een Wachtwoord alleen die zoek opdrachten zijn een doorn in me oog.DUX schreef op 13 July 2003 @ 01:24:
[...]
offtopic:
Je zou eens kunnen kijken hoe de privacyclausule binnen jouw bedrijf eruit ziet. Als het goed is zouden ze er eentje moeten hebben opgesteld waarin de rechten qua geheimhouding en privacyschending zouden moeten staan.
Voor internet(aanwezigheid) en e-mail gelden aparte regels en die waren als het goed is in heel Europa geldig. Bedrijf zou ook hiervan op de hoogte moeten zijn.
Het komt niet veel voor dat ik zulke documenten krijg maar ik wil niet dat er iets mis gaat dank zij mij.
Op me normale werk zit trouwens niemand aan zulk soort spullen, zitten ook bijna nooit achter me computer ben eigenlijk als enigste die een vaste werkplek heb.
Dit beweert te doen wat jij wilt: het wissen van de search history in WinXP. Als ik de code bekijk van die .vbs, dan merk ik niks gevaarlijks op. (disclaimer: en toch ben ik niet verantwoordelijk voor misbruik/schade van deze of andere .vbs-scripts)
[ Voor 34% gewijzigd door DUX op 13-07-2003 01:35 ]
Wel als je de eerste optie neemt werk het ook zie ik net. De vsb script wist wat ik handmatig in het register heb weggehaald.DUX schreef op 13 July 2003 @ 01:32:
Op deze site staat dit script (bij punt 24, rechterkolom).
Dit beweert te doen wat jij wilt: het wissen van de search history in WinXP. Als ik de code bekijk van die .vbs, dan merk ik niks gevaarlijks op. (disclaimer: en toch ben ik niet verantwoordelijk voor misbruik/schade van deze of andere .vbs-scripts)
Verwijderd
Bij explorer -> clear document history on exit, die doet het iig voor XP.
De rest weet ik niet.
Dat is je document history, niet je search history. document history is gewoon je laatst geopende bestanden die je in het Start menu aantreft. Tenzij de bestandsnamen alleen al gevoelige informatie bevat hoef je die niet telkens leeg te halen...Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 01:44:
In powertools (tweakui) zit een dergelijke optie.
Bij explorer -> clear document history on exit, die doet het iig voor XP.
De rest weet ik niet.
[aanvulling]
Documenten komen ook alleen in die lijst als ze daadwerkelijk geopend worden, maar nog niet als ze doorzocht worden.
[correctie]
Die ene TweakUI-instelling wist zowel de inhoud van Laatst geopende bestanden, Start > Uitvoeren, en je ingetikte IE URL's.
[ Voor 24% gewijzigd door DUX op 13-07-2003 01:52 ]
Verwijderd
Ik heb hem toen maar weer uitgezet