[DVDXCOPY] programma blijft vragen om lege cd

Pagina: 1
Acties:

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
Ik heb dvdxcopy en heb geprobeerd een dvd te kopieren
alles lijkt goed te gaan totdat hij klaa is om te gaan branden.
hij vraagt om een lege dvd en die stop ik erin. hij spuugt dvdtje weer uit en vraag wederom om een lege dvd. heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen.

weet iemand anders misschien een soortgelijkprogramma die hetzelfde doet?
ik wil dus een dvd kopieren naar 2 dvd's (dus met alles erop en eraan)

ik heb een NEC1100A
Nashua R+ dvd's
OS win2000

branden onder nero lukt allemaal prima dus aan brander + dvd's kan het niet liggen lijkt me zo

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:25

momania

iPhone 30! Bam!

Gebruik je de default burn engine of de nero burn engine en heb je beide al geprobeerd?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-08 10:48
offtopic:
Is dat programma nog wat??... ik gebruik nu dvd decrypter + clonedvd

• shardphoenix
ik gebruik beide en bij nero blijft applicatie hangen (erg leuk overigens want moet je weer helemaal overnieuw beginnen) ie hangen en bij default krijg ik die melding.

• smashnl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-06-2023
Heb je toevallig een intel mb? zo ja dan heb je zeker ook Intel Application Accelerator geinstalleerd. verwijder dit. Installeer opnieuw je brander software zoals nero of record now.
en hij zal het weer doen.
je kunt ook net voor dat je op branden drukt naar de map gaan waar de dvd is opgeslagen verander dan de naam dvdxcopy in de naam van de dvd (cd1 of cd2) en sla het branden over hij gaat dan het volgende deel doen. nu kun je hem gewoon als data dvd branden. en als het dan fout gaat hoef je hem niet telkens weer te rippen van het orgineel

yep it's me

• shardphoenix
kweet niet precies wat je bedoelt met intel mb. merk of chipset
ik heb een asus cusl2 mobo dus een intel 815 chipset.
Intel Application Accelerator heb ik niet geinstalleerd dus dat kan het probleem niet zijn.

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 16:37

Mex

mikevanrooijen schreef op 13 July 2003 @ 11:34:
kweet niet precies wat je bedoelt met intel mb. merk of chipset
ik heb een asus cusl2 mobo dus een intel 815 chipset.
Intel Application Accelerator heb ik niet geinstalleerd dus dat kan het probleem niet zijn.
Chipset bedoeld ie, welke Nero versie gebruik je?

• shardphoenix
ik gebruik de engine van dvdxcopy zelf
als ik nero gebruik dan krijg ik versie error
ik gebruik 5.5.10.42

• smashnl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-06-2023
probeer eens de dvd te rippen en net voor dat je gaat branden moet je de map waar de dvd heen geript is even een andere naam geven bijv cd 1.
sluit dan dvdxcopy af zonder te branden en probeer hem dan eens in nero als gewoon data dvd te branden.
heb je ook al eens een ander merk lege dvd geprobeert.
probeer eens of je wel kan branden met een ander brand programma.
weet niet hoe het zit maar kan ook zijn dat je brander die soort dvdschijfjes niet kan branden

yep it's me

• shardphoenix
ik brand normaal met nero 5.5.10.42 en gebruik daarbij nashua dvd R+. Deze doen het zonder problemen. kheb al diverse backups van data gemaakt dus aan brander en dvd ligt het niet.
ik ga nu maar eens proberen wat jij zegt maar weet niet of dat lukt omdat ik de dvd splits over twee dvd's R+ en ik weet niet hoe groot die geripte files zijn die op de harde schijf staan.
kopieert ie namelijk alles naar hd en brand ie daarna twee dvd's of kopieert ie eerst eerste gedeelte tot aan de split naar hd en brand ie dan de eerste dvd..en DAN pas de tweede cd in dezelfde volgorde. Nou ja dit ga ik in ieder geval ff proberen.

• shardphoenix
mm kheb nu ff gekeken maar ja de files die op de HD staan zijn bij elkaar dus de HELE dvd en niet opgesplitst in twee delen. aangezien het onmogelijk is om te weten welke file sop dvd1 en welke op dvd2 moeten komen is er dus nog steeds geen oplossing ;(

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-08 20:24
Ik heb hetzelfde probleem onder Windows XP
Eerst op een Medion PC van m'n vader. Merk MB, geen flauw id in samenwerking met een philips DVD brander.
En nu ook in m'n nieuwe pc :( Asus P4C800 Deluxe in samenwerking met een Sony DVD brander. Ook in m'n andere pc (Asus P4T) hetzelfde probleem; "Drive not ready, insert writable disc"

[ Voor 22% gewijzigd door htf99 op 13-07-2003 20:54 . Reden: aanvulling ]

• shardphoenix
weet iemand een ander programma die ongeveer dezelfde functionaliteit heeft. dus 1 dvd kopieren naar 2
meeste programma's waar ik demo's van gedownload heb die doen allemaal dvd naar 1 of dvd naar mpeg, avi, divx, etc

Verwijderd

Ik heb percies het zelfde probleem, ik heb namelijk een sony comp met dvd-brander en ik heb dvd x copy, maar die loopt de hele tijd te zeuren om een lege cd, dusse weet iemand een programma wat niet moeilijk loopt te doen????
Pagina: 1