Hier in mijn nieuwe huisje komt in de woonkamer de hoofdaansluiting van KPN binnen. Onderuit dit wandcontactdoosje kwam een stukje telefoonkabel uit die via de trap naar één van de slaapkamers beneden liep.
Omdat ik die kabel niet via de trap wil laten lopen maar netjes in de muren weg wil werken, had ik heel handig besloten de oude kabel los te halen en op exact dezelfde plekken de nieuwe (zelfde type) kabel weer te bevestigen...
Alles leuk en aardig, maar nu werkt de wandcontactdoos in de slaapkamer niet meer
Ik probeer overal een soortement van aansluitschema te vinden zodat ik kan controleren of ik de draadjes inderdaad wel goed heb aangesloten en misschien dat ik op die manier het probleem op kan lossen.... maar wat denk je? neeeeeeeeeeeeergens te vinden 
Kan iemand me hierbij helpen?
Omdat ik die kabel niet via de trap wil laten lopen maar netjes in de muren weg wil werken, had ik heel handig besloten de oude kabel los te halen en op exact dezelfde plekken de nieuwe (zelfde type) kabel weer te bevestigen...
Alles leuk en aardig, maar nu werkt de wandcontactdoos in de slaapkamer niet meer
Kan iemand me hierbij helpen?