4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
quickguide, ff inladen in vdub, video & audio op direct stream copy zetten en de avi opnieuw saven.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2003 22:53 ]
Hiermee kan je stukken avi's kijken die niet compleet zijn (repareert niets)
www.avipreview.com
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
En die is er! Het heet DivFix, het zit in de Nimo-pack en staat hier op internet.Microkid schreef op 12 July 2003 @ 23:00:
Nop. "Cannot determine file type". Logisch, want de header ontbreekt. Eigenlijk zou er een programma moeten zijn dat de file gewoon scant en alle frames naar een AVI wegschrijft.
AviPreview wat oRc noemt zou iedereen in huis moeten hebben: wat een geweldig programma
[ Voor 13% gewijzigd door DUX op 12-07-2003 23:02 ]
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Helaas, ook deze niet. "This is not an AVI file". Ik ben toch bang dat het zonder header lastig gaat worden. Het enige dat ik nog kan bedenken is een klein stukje opnemen, en die header overzetten naar het corrupte bestand.DUX schreef op 12 juli 2003 @ 23:01:
[...]
En die is er! Het heet DivFix, het zit in de Nimo-pack en staat hier op internet.
edit:
AviPreview wat oRc noemt zou iedereen in huis moeten hebben: wat een geweldig programma
Ga je bestand 's hernoemen naar andere dingen: .exe, .zip, .mpg, .wmv, .asf etc.
Ja, het is wel degelijk een AVI bestand. Als ik hem met Windows Commander bekijk, zie ik dat de eerste paar pagina's leeg zijn, en daarna begint de echte AVI. Maar omdat het programma dus crashte, heeft ie de header er niet in kunnen zetten.DUX schreef op 12 July 2003 @ 23:11:
Misschien is het wel geen AVI-bestand. Daar wel 's aan gedacht, als zowel Avipreview het niet kan bekijken en DivFix ook niks kan beginnen (want die creeërt headers).
Ga je bestand 's hernoemen naar andere dingen: .exe, .zip, .mpg, .wmv, .asf etc.
Verwijderd
Verwijderd
VDub moet in principe gewoon de file zo al in kunnen laden, al dan niet met een paar waarschuwingen.
Met welke codec grab je je video?
(moet voortaan hele topic lezen, iemand was me voor
[ Voor 20% gewijzigd door Tweaker.nu op 13-07-2003 07:43 ]
yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....