ISDN Nummerweergave

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:19
Ik vroeg me af (ja heb de search gebruikt)....

Is er zoiets als een losse nummermelder voor ISDN? Ik weet namelijk dat je een ISDN toestel kan gebruiken, maar die dingen zijn vrij duur en vind dat een beetje onnoodzakelijk.

Ook kan het met je ISDN adapter in je PC, maar die heb ik niet meer sinds ik ADSL heb.

Dus bestaat er zoiets en waar kan ik deze kopen? En anders, waar vind ik een cheap ISDN toestelletje met nummerweergave?

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 23:06

Xof

Ik denk dat die dingen er vast wel zijn.. even bij primafoon kijken ofzo..

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-05 13:37

megaleo

Special member

Nou of ze er los zijn voor een isdn toestel weet ik niet.
Wel voor niet-isdn toestellen. En volgens mij kun je bij bouwmarkten nog weleens goedkope isdn toestellen halen met nummerweergave.
Tegenwoordig kun je er ook mee smsen. :P Ook wel leuk.

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:08

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Jep, ze bestaan los.
Zeer hoogst waarschijnlijk te bestellen bij de primafoon of andere tel. winkel, en ws ook wel te vinden op de site van kpn.

Tadaaaaa...
Afbeeldingslocatie: http://www.kpn.com/common/graphics/products/vilaportal.gif

http://www.kpn.com/br2/ng...D=-19006&site=0&channel=0

ff zoeken dus ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Scatman_II op 12-07-2003 19:16 ]

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Verwijderd

allereerst, zie boven ^^^

maar:
Ook kan het met je ISDN adapter in je PC, maar die heb ik niet meer sinds ik ADSL heb.
daaruit maak ik op dat je een isdn kaartje in je pc in principe niet erg zou vinden. wat let je om er 1 te halen voor 2 tientjes?

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:01

FastBunny

Give it the Works !

Voor isdn kaarten is heel veel goede gratis software te vinden, zelf gebruik ik een isdn kaart in mijn server en kan op alle werkstations d.m.v. client software zien wie er belt :Y)

NIM, Network ISDN Monitor heet het programma. Zoek maar bij google en als je het niet kan vinden roep maar ik heb hem hier, is freeware dus mag :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• dôh
Verwijderd schreef op 12 juli 2003 @ 19:48:
allereerst, zie boven ^^^

maar:

[...]

daaruit maak ik op dat je een isdn kaartje in je pc in principe niet erg zou vinden. wat let je om er 1 te halen voor 2 tientjes?
Nee... ik wil niet meer zo'n kaart in me pc. Ik vind het maar wat vervelend om daar de hele tijd op te kijken. Wil gewoon als ik thuis kom van me werk naar dat ding kijken. En er zijn meer mensen die het willen gebruiken. Kijk het opvragen op me PC is niet een probleem voor mij.. maar voor die andere gebruikers wellicht wel. Daar komt bij een nummermelder 24/7 aan is cheaper dan een pc 24/7 aan. :D

• dôh
Schop :D

Verwijderd

edit: ik dacht dat de nummermelder hierboven speciaal voor isdn was

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2003 21:36 ]

Verwijderd

Waarom schop je ben je dan niet geholpen met een analoge nummermelder ?

De duovox geeft het nummer alleen door met de laatste software en de quatrofox geeft hem ook door. Dus als je een analoge telefoon gebruikt kan je ook een nummermelder gebruiken voor een analoge telefoon.........

En als je geen analoge telefoon gebruikt via een duo/quatrovox en ook geen ISDN modem wil gebruiken vraag ik me af wat je met een isdn lijn doet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 21:32:
De duovox geeft het nummer alleen door met de laatste software
cool! wist ik niet.
/me laatste firmware downloaden gaat
edit:
waar vind ik die? niet op de kpn site. iemand?

analoge nummermelder heb ik nog wel ergens
En als je geen analoge telefoon gebruikt via een duo/quatrovox en ook geen ISDN modem wil gebruiken vraag ik me af wat je met een isdn lijn doet.
hij is overgestapt op adsl. en gezien de administratieve kwaliteiten van onze voormalig telecommonopolist is het beter die 7 euro per maand gewoon te dokken...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2003 21:38 ]

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik maak zelf sinds kort gebruikt van een ISDN adapter in mijn server, en de server/client software 'Moony'. Ik kan zo op elk workstation zien wie er belt, ook is het mogenlijk namen aan nummers te koppelen, of voicemail per <lijn> in/uit schakelen. Programma werkt geweldig, meer info -> http://www.emtec.com/moony/index.html :).

[ Voor 5% gewijzigd door Bulldog op 13-07-2003 21:37 ]

• dôh
Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 21:32:
[...]

Waarom schop je ben je dan niet geholpen met een analoge nummermelder ?

De duovox geeft het nummer alleen door met de laatste software en de quatrofox geeft hem ook door. Dus als je een analoge telefoon gebruikt kan je ook een nummermelder gebruiken voor een analoge telefoon.........

Kijk dat van die quattrovox wist ik niet. Thank you ;) Ik scheur zo ff naar de primafoon om er 1 te halen. Danku...
Pagina: 1