|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ik heb net pegasus geinstalleerd, maar heb geen problemen in snelheid. Ik draai win2k sp4 engels. Mischien kun je overwegen het pakket opnieuw te installeren?pven schreef op 12 July 2003 @ 16:51:
Gisteren heb ik de NL-versie van SP4 voor Windows2000 NL geïnstalleerd. Sinds die tijd is Pegasus Mail supertraag. Als ik een bericht wil lezen of een nieuwe aan wil maken, kan het een halve minuut duren voordat er weer leven in Pegasus komt. Ik heb dit probleem t/m SP3 nooit gehad; ik gebruik overigens 4.12a van Pegasus (de nieuwste).
Iemand enig idee hoe ik van deze traagheid af kom?
Tijdens het installeren van SP4 is alles, voor zover ik na kan gaan, goed gegaan. Ik zal herinstallatie overwegen, maar nu nog ff niet. 
Overigens was Pegasus net heel even snel, zoals het hoort, maar dat was maar heel even; nu is het weer supertraag. Uiteraard heb ik naar processen gezocht die CPU vreten, maar die zijn er ten tijde van de traagheid niet.
Overigens was Pegasus net heel even snel, zoals het hoort, maar dat was maar heel even; nu is het weer supertraag. Uiteraard heb ik naar processen gezocht die CPU vreten, maar die zijn er ten tijde van de traagheid niet.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
pegasus was bij mij ook ooit supertraag toen ik een rare printer had geinstaleerd die de pc niet kon vinden, misschien helpt hetals je even je printers verwijderd.