| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Staat meestal wel iets van op de kassabon of de website.
Maar ik denk dat je mag hopen dat je veel vrienden hebt met een xbox
Maar ik denk dat je mag hopen dat je veel vrienden hebt met een xbox
Verwijderd
Kijk anders een op http://www.staiksterk.nl/ daar kun je heel veel vinden over de rechten van een consument...
Die 24 uur wordt door veel winkels aangehouden, waarschijnlijk om kopieren tegen te gaan.
Het lijkt me dat de winkel heus wel ergens heeft staan (in de winkel zelf, op de bon, etc) dat je software binnen 24 uur mag ruilen en daarna niet meer. Dit zijn hun voorwaarden, door het spel te kopen ben je ermee akkoord gegaan, en dus heb je volgens mij geen poot om op te staan als je toch wilt ruilen.
Het lijkt me dat de winkel heus wel ergens heeft staan (in de winkel zelf, op de bon, etc) dat je software binnen 24 uur mag ruilen en daarna niet meer. Dit zijn hun voorwaarden, door het spel te kopen ben je ermee akkoord gegaan, en dus heb je volgens mij geen poot om op te staan als je toch wilt ruilen.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Ruilen is geen recht maar een voorrecht. Winkeliers zijn aardig genoeg je reeds gekochte goederen te laten ruilen als het je tegenvalt. Alleen bij online- en colportatie-aankopen heb je recht op een ruil/bedenk-termijn via wettelijk vastgelegde regels.
Nee, het valt onder genotsmiddelen, natuurlijk het is toch een spelDoor IKKE86 - Saturday 12 July 2003 16:39
valt een xbox spel wel onder software?
[ Voor 47% gewijzigd door RonaldMade op 12-07-2003 16:45 ]
Verwijderd
Maarreh... je hebt dacht ik altijd een maand(?) of zo (of 10 dagen?) bescherming, dan kan je hem altijd terugbrengen, was tegen impulsaankopen oid 
Wekkel, we need you!
Wekkel, we need you!
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2003 16:45 ]
ik weet wel dat het een spel is maar een xbox spel is imo nog wel wat anders als een spel voor de pc. zeker als je kijkt naar welke je het makkelijkst kunt kopierenRonaldMade schreef op 12 juli 2003 @ 16:44:
[...]
Nee, het valt onder genotsmiddelen, natuurlijk het is toch een spel
Nee hoor, dat geld alleen voor verkopen waarbij jij niet het initiatief hebt genomen (zoals colportage/aan de deur verkopen en sinds kort ook online-verkopen).Maarreh... je hebt dacht ik altijd een maand(?) of zo (of 10 dagen?) bescherming, dan kan je hem altijd terugbrengen, was tegen impulsaankopen oid
Van een koper mag verwacht worden dat hij produktonderzoek doet voordat hij een koopovereenkomst aangaat. Van een verkoper mag worden verwacht dat hij een deugdelijk produkt levert. Dat jij een spel niet leuk vind betekend niet dat dit produkt niet aan de gestelde eisen voldoet. Als bonus op je wettelijke rechten heeft de winkel je een ruil-termijn van 24 uur gegeven. Omdat je niet binnen die termijn hebt gereageerd vervalt dit "ruil-recht".
Voortaan reviews lezen, of eerst het spel huren. Nu kun je van de winkel niets meer verwachten.
Xbox of pc, wat maakt het uit, stap bij de lokale dixons ofwat binnen en je ziet het gegarandeerd ergens in de software rekken liggen (zoniet dan in de buurt van de xbox gedoe)IKKE86 schreef op 12 juli 2003 @ 16:47:
[...]
ik weet wel dat het een spel is maar een xbox spel is imo nog wel wat anders als een spel voor de pc. zeker als je kijkt naar welke je het makkelijkst kunt kopieren
Ook als je een foldertje bekijkt zie je het altijd bij de andere spellen / software staan, dus lijkt het me simpel dat het ook als software voor de xbox wordt verkocht.
Verwijderd
Als het geen hardware is, dan is het software. Of het nou voor een PC, PS of XBOX is.
Kan je niet zeggen dat je het spel dubbel hebt gekregen voor je verjaardag? Helpt meestal wel, ook om onder die 24 uur (kwas op zondag jarig en ze hebben het al eerder gekocht) uit te komen!?!
Kan je niet zeggen dat je het spel dubbel hebt gekregen voor je verjaardag? Helpt meestal wel, ook om onder die 24 uur (kwas op zondag jarig en ze hebben het al eerder gekocht) uit te komen!?!
Pagina: 1