Ik zit met een probleem, ik hoop dat jullie kunnen helpen. Het geval is dat mijn computer (net 1 week oud) soms, als ik aan het gamen ben of wat andere zware applicaties draai er zo maar mee ophoudt. Het is dan echt klik en hij is uit, hij sluit zichzelf dus niet eens af. Daarna kan je de computer wel direct weer aanzetten, maar als je weer iets zwaars gaat draaien vertoont hetzelfde euvel zich opnieuw.
Bij het opstarten ligt de temperatuur van de processor tussen de 60/70 graden, het moederbord rond de 25 graden. Dit is mijn systeem:
Amd athlon 3000+
Asus a7n8x moederbord
Coolermaster HHC-L61 Copper Silent cooler
Ati 9800 pro2 256mb videokaart
Corsair 512mb ddr400 32mx64 dual channel intern geheugen
WD 80 gig 7200 tpm HD
Windows XP Professional
Heeft iemand van jullie een idee wat hier aan de hand kan zijn? Ik dacht dat het misschien aan de koeling zou kunnen liggen, maar misschien is de temperatuur van de processor ook wel redelijk?
Alvast bedankt, Marc
Bij het opstarten ligt de temperatuur van de processor tussen de 60/70 graden, het moederbord rond de 25 graden. Dit is mijn systeem:
Amd athlon 3000+
Asus a7n8x moederbord
Coolermaster HHC-L61 Copper Silent cooler
Ati 9800 pro2 256mb videokaart
Corsair 512mb ddr400 32mx64 dual channel intern geheugen
WD 80 gig 7200 tpm HD
Windows XP Professional
Heeft iemand van jullie een idee wat hier aan de hand kan zijn? Ik dacht dat het misschien aan de koeling zou kunnen liggen, maar misschien is de temperatuur van de processor ook wel redelijk?
Alvast bedankt, Marc