"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Citaat uit z'n gallery: "Kom hier haast nooit omdat m'n berichten op een of andere manier altijd worden verwijderd omdat ze schijnbaar fout zijn"...
edit: Ik weet de history van deze gebruiker, werk nl. bij Salland...
[ Voor 14% gewijzigd door Skef op 12-07-2003 16:08 ]
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Nee het is gewoon een zeer negatieve ervaring van een user, daar is de SS toch ook voor?ddc schreef op 12 July 2003 @ 16:07:
Lijkt mij ook geen troll.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik kan niet ruiken wat * Daniel en jij afgesproken hebbenSkef schreef op 12 juli 2003 @ 16:07:
Robin: Waarom is het dan zo, dat als ik Daniel bel, hij hoogstwaarschijnlijk wel verwijderd wordt? Deze gebruiker grijpt iedere kans aan om Salland de grond in te trappen...
Als * Daniel daadwerkelijk zijn berichten verwijderd _zonder_ hem een mail te sturen, dan vind ik het niet gek. Wij hanteren als regel dat als er iets verwijderd wordt, dat de user daarvoor gemaild wordt. Het maakt daarbij niet uit of wij die verwijderen, of dat deze op vraag van user verwijderd wordt; het wordt altijd bevestigd via de mail.Citaat uit z'n gallery: "Kom hier haast nooit omdat m'n berichten op een of andere manier altijd worden verwijderd omdat ze schijnbaar fout zijn"...
Ik zie ook geen notes bij Timberwolf staan, dus ik kan niet weten dat er reacties van hem eerder verwijderd zijnedit: Ik weet de history van deze gebruiker, werk nl. bij Salland...
* Daniel is op het moment ook niet aanwezig, en zal pas na de twintigste weer bereikbaar zijn. Daarom kon je hem ook niet bereiken @ GSM
[ Voor 6% gewijzigd door Robin op 12-07-2003 16:15 ]
100% mee eens. Ik ken de geschiedenis niet, maar dit blijft lekker staan. Ik geloof er ook weinig van dat Daniël zulk soort reacties op verzoek van jullie verwijderd.Alfredt schreef op 12 juli 2003 @ 16:10:
[...]
Nee het is gewoon een zeer negatieve ervaring van een user, daar is de SS toch ook voor?
[ Voor 15% gewijzigd door Wouter Tinus op 12-07-2003 16:32 ]
Professioneel Hyves-weigeraar
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Aha kijk, daar komt de aap uit de mauw. Kinderachtig zeg.Skef schreef op 12 July 2003 @ 16:07:
edit: Ik weet de history van deze gebruiker, werk nl. bij Salland...
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Maar ja, we wachten wel rustig af...
@ddc: Het is algemeen bekend dat ik bij Salland werk, heb dit al in meerdere topics aangegeven. Ik promoot ze niet zozeer, maar vind het niet leuk als er mensen telkens maar uiterst negatieve berichten over Salland posten.
De gebruiker Timberwolf heeft al eens eerder zijn gal gespuwd met een uiterst negatieve SS, dan hoeft hij dat dan niet nog een keer te doen zodra er een paar positieve reacties zijn...
edit: En als ik vervolgens in de SS graag de kant van SA wil uitleggen, dan wordt dit wel verwijderd, zodat mensen altijd alleen maar de kant van de klant zien. Dat lijkt me ook niet echt objectief...
[ Voor 14% gewijzigd door Skef op 12-07-2003 21:25 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Reacties worden in principe alleen verwijderd als ze niet goed onderbouwd of te grof zijn. Nooit omdat ze (uiterst) negatief zijn.Skef schreef op 12 July 2003 @ 21:23:
Hoe vaak komt het niet voor dat er bijvoorbeeld uiterst negatieve reacties bij 2M verwijderd worden? Ik kan me herinneren dat ze bij t.net gek werden van iedere keer dezelfde aan de telefoon...
Tja, dat is niet ons probleem. Misschien moeten jij en je collega's wel betere service verlenen als je dat soort verhalen niet wil lezen. De survey is er voor bezoekers om ervaringen in uit te wisselen, niet voor bedrijven om in te lezen hoe goed ze wel niet zijn.@ddc: Het is algemeen bekend dat ik bij Salland werk, heb dit al in meerdere topics aangegeven. Ik promoot ze niet zozeer, maar vind het niet leuk als er mensen telkens maar uiterst negatieve berichten over Salland posten.
Dat is misschien wel waar, maar een heel ander punt dan je in je eerste post aankaartte. Bovendien heeft Timberwolf geen cijfers, slechts een reactie met extra informatie over een slepende kwestie. Het is niet zo dat hij het verhaal copy-paste.De gebruiker Timberwolf heeft al eens eerder zijn gal gespuwd met een uiterst negatieve SS, dan hoeft hij dat dan niet nog een keer te doen zodra er een paar positieve reacties zijn...
Nee, dat is het ook niet. Een lijst met ervaringen is nooit objectief, dat is ook helemaal niet de intentie van de shopsurvey. In de toekomst wordt het mogelijk voor bedrijven te reageren, maar op dit moment staan we dat niet toe en dat heb je maar te respecteren.edit: En als ik vervolgens in de SS graag de kant van SA wil uitleggen, dan wordt dit wel verwijderd, zodat mensen altijd alleen maar de kant van de klant zien. Dat lijkt me ook niet echt objectief...
OK, als dit dan in het vervolg bij alle shops goed doorgevoerd wordt (dus ook bij 2M)...Wouter Tinus schreef op 12 juli 2003 @ 21:43:
Reacties worden in principe alleen verwijderd als ze niet goed onderbouwd of te grof zijn. Nooit omdat ze (uiterst) negatief zijn.
Dat vind ik ook absoluut niet, maar ik vind het alleen laag om telkens weer hetzelfde probleem in de SS terug te zien. Als een gebruiker eenmaal zijn gal heeft gespuwd, moet ie niet daarna nogmaals zijn gal spuwen...Tja, dat is niet ons probleem. Misschien moeten jij en je collega's wel betere service verlenen als je dat soort verhalen niet wil lezen. De survey is er voor bezoekers om ervaringen in uit te wisselen, niet voor bedrijven om in te lezen hoe goed ze wel niet zijn.
Goed, maar is het voor de bezoekers dan niet belangrijk om ook de kant van het bedrijf te zien? Een bezoeker heeft gauw genoeg door of een bedrijf wel of niet betrouwbaar is, en nep-reacties van bedrijven pick je er zo tussenuit...Dat is misschien wel waar, maar een heel ander punt dan je in je eerste post aankaartte. Bovendien heeft Timberwolf geen cijfers, slechts een reactie met extra informatie over een slepende kwestie. Het is niet zo dat hij het verhaal copy-paste.
Goed, objectief is dan misschien een verkeerd woord, maar wat ik al zei: Beide kanten van het verhaal is ook wel zo fijn. Ik kan bij wijze van spreken ook een verhaal in de SS bij Digiworld zetten dat ik het een k*tzaak vind omdat ze mijn videokaart niet uitleveren, maar dat is dan ook niet waar...Nee, dat is het ook niet. Een lijst met ervaringen is nooit objectief, dat is ook helemaal niet de intentie van de shopsurvey. In de toekomst wordt het mogelijk voor bedrijven te reageren, maar op dit moment staan we dat niet toe en dat heb je maar te respecteren.
Moraal van dit verhaal (en denk ik een wens van een boel SS-bedrijven): Maak er een soort reactie-mogelijheid voor de bedrijven bij, waarbij een bedrijf zelf kan reageren op een shopsurvey. Dit moet m.i. goed mogelijk zijn binnen de huidige PW-Manager applicatie. Closed bij deze?
Wel er zijn ook reactie weggehaald op verzoek en onder straffe van.Wouter Tinus schreef op 12 July 2003 @ 21:43:
[...]
Reacties worden in principe alleen verwijderd als ze niet goed onderbouwd of te grof zijn. Nooit omdat ze (uiterst) negatief zijn.
Ik denk even aan reacties die ik heb gegeven op een Schiedamse shop, en vergeet Klein Informatica niet die als ik het goed weet een brief uit liet gaan naar jullie toe.
Het is dus voor gekomen dat surveys zijn verwijderd op verzoek van een winkel.
Knip een hoop woorden
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Als een gebruiker in meerdere surveys reageert over hetzelfde onderwerp voeg ik die reacties altijd samen in een reactie. Juist om het verhaal compleet te houden en de complete survey daardoor niet te erg te laten beïnvloeden.Skef schreef op 13 July 2003 @ 00:06:
[...]
Dat vind ik ook absoluut niet, maar ik vind het alleen laag om telkens weer hetzelfde probleem in de SS terug te zien. Als een gebruiker eenmaal zijn gal heeft gespuwd, moet ie niet daarna nogmaals zijn gal spuwen...
Zoals gezegd. Op dit moment _kan_ het nog niet. Wie weet in een later stadium, maar op dit moment niet. Als je per se iemand iets wil laten weten kan dat via de mail. Over het algemeen wil het ook wel wat zeggen als veel gebruikers een minder goede survey neerzetten. Misschien _is_ dan een gedeelte niet waar (wat niet door ons is te controleren), maar er is wel een bepaalde rode lijn in te ontdekken. En daar zal wel een kern van waarheid inzitten. (Ik zeg dit trouwens zonder een bepaalde shop op het oog te hebben.)Skef schreef op 13 July 2003 @ 00:06:
[...]
Goed, maar is het voor de bezoekers dan niet belangrijk om ook de kant van het bedrijf te zien? Een bezoeker heeft gauw genoeg door of een bedrijf wel of niet betrouwbaar is, en nep-reacties van bedrijven pick je er zo tussenuit...
Daar is dus over nagedacht en het staat op de dev-lijst. Dus het zal er wel komen, maar het heeft op dit moment geen high-prio.Skef schreef op 13 July 2003 @ 00:06:
[...]
Goed, objectief is dan misschien een verkeerd woord, maar wat ik al zei: Beide kanten van het verhaal is ook wel zo fijn. Ik kan bij wijze van spreken ook een verhaal in de SS bij Digiworld zetten dat ik het een k*tzaak vind omdat ze mijn videokaart niet uitleveren, maar dat is dan ook niet waar...
Moraal van dit verhaal (en denk ik een wens van een boel SS-bedrijven): Maak er een soort reactie-mogelijheid voor de bedrijven bij, waarbij een bedrijf zelf kan reageren op een shopsurvey. Dit moet m.i. goed mogelijk zijn binnen de huidige PW-Manager applicatie. Closed bij deze?
Ik zeg toch ook in principe. Uitzonderingen en fouten zijn altijd mogelijk.Wel er zijn ook reactie weggehaald op verzoek en onder straffe van.
Ik denk even aan reacties die ik heb gegeven op een Schiedamse shop, en vergeet Klein Informatica niet die als ik het goed weet een brief uit liet gaan naar jullie toe.
Ja, bezoekers kunnen liegen, maar we weten uit ervaring dat de shops zelf ook aardig kunnen frauderen, en dan heb ik het nog niet eens over bezoekers die veel te hoge punten geven. Het extreem positieve en extreem negatieve heft elkaar op. Zolang mensen maar met hun eigen gezonde verstand (dus een beetje kritisch) door de surveys heen lezen, en naar het gemiddelde tendens kijken, komt het allemaal goed. Shops laten reageren maakt het misschien wel iets eerlijker, maar het gaat echt niet het beeld van een shop ineens totaal veranderen. Het bespaart ons alleen een hoop gezeik van medewerkers.Skef schreef op 13 July 2003 @ 00:06:
Goed, objectief is dan misschien een verkeerd woord, maar wat ik al zei: Beide kanten van het verhaal is ook wel zo fijn. Ik kan bij wijze van spreken ook een verhaal in de SS bij Digiworld zetten dat ik het een k*tzaak vind omdat ze mijn videokaart niet uitleveren, maar dat is dan ook niet waar...
Waarom doe je nou net of dit je eigen idee is terwijl ik allang gezegd heb dat het eraan komtMoraal van dit verhaal (en denk ik een wens van een boel SS-bedrijven): Maak er een soort reactie-mogelijheid voor de bedrijven bij, waarbij een bedrijf zelf kan reageren op een shopsurvey. Dit moet m.i. goed mogelijk zijn binnen de huidige PW-Manager applicatie. Closed bij deze?
[ Voor 23% gewijzigd door Wouter Tinus op 13-07-2003 01:06 ]
Als een shop ons wijst op een reactie die niet volgens de regels is, dan wordt die wel weggehaald ja...hetzelfde geld voor een user die ons wijst op een reactie die niet volgens de regels is. Er wordt alleen bedoeld dat een reactie verwijderd wordt enkel en alleen om de inhoud van de reactie: de identiteit van de persoon die de foute reactie aankaart is van geen enkel belangwe_are_borg schreef op 13 July 2003 @ 00:17:
Wel er zijn ook reactie weggehaald op verzoek en onder straffe van.
Overigens heb ik vrij weinig met de shopsurvey te maken, dus over de vraag of specifieke reacties al of niet kunnen zal ik me niet uitlaten
Wouter, jij hoort op dit uur netjes schaapjes te tellen - ik heb nog het excuus dat ik een artikel aan het schrijven ben
[ Voor 8% gewijzigd door odysseus op 13-07-2003 00:52 ]
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Ik zei dit als voorbeeld, alleen het is meer voor gekomen als mensen vermoeden.Wouter Tinus schreef op 13 July 2003 @ 00:47:
[...]
Ik zeg toch ook in principe. Uitzonderingen en fouten zijn altijd mogelijk.
[...]
Knip
Ik heb toen erg duidelijk verhaal verteld over die winkel alleen werd het weg gehaald later is een korte reactie blijven staan en volgens mij was dat ik ze net een voldoende had gegeven.odysseus schreef op 13 July 2003 @ 00:51:
[...]
Als een shop ons wijst op een reactie die niet volgens de regels is, dan wordt die wel weggehaald ja...hetzelfde geld voor een user die ons wijst op een reactie die niet volgens de regels is. Er wordt alleen bedoeld dat een reactie verwijderd wordt enkel en alleen om de inhoud van de reactie: de identiteit van de persoon die de foute reactie aankaart is van geen enkel belang.
Overigens heb ik vrij weinig met de shopsurvey te maken, dus over de vraag of specifieke reacties al of niet kunnen zal ik me niet uitlaten.
edit:
Wouter, jij hoort op dit uur netjes schaapjes te tellen - ik heb nog het excuus dat ik een artikel aan het schrijven ben.
Klein Informatica was volgens mij het trieste geval in de hele Shop Survey, maar hier werd de hele survey weggehaald en ook zijn topics opslot gegaan op GoT.
Het is maar een observatie dat Surveys worden gewist op verzoek, ik bedoel er niets mee dat ter zijde. Ik heb gezien dat er staat in principe maar ik gaf het dus even aan als voorbeeld.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Als er complete surveys worden gewist en als er topics op GoT om dicht gaan is er meestal wel iets meer aan de hand dan een paar foute opmerkingen in een SS. Dus om dat als voorbeeld te gebruiken vind ik geen goed ideewe_are_borg schreef op 13 July 2003 @ 01:14:
Het is maar een observatie dat Surveys worden gewist op verzoek, ik bedoel er niets mee dat ter zijde. Ik heb gezien dat er staat in principe maar ik gaf het dus even aan als voorbeeld.
En er zijn natuurlijk winkels die gewoon niet op de site vermeld willen worden, of die wij niet op de site vermeld willen hebben. Dat recht hebben ze (en we) nu eenmaal, maar dat is wel een hele andere categorie dan "even bellen om die negatieve post getrashed te krijgen, anders haalt ie ons gemiddelde naar beneden".
Heb je eigenlijk nog gelijk in ook. Alleen ik had snel een voorbeeld nodigHarm schreef op 13 juli 2003 @ 01:15:
[...]
Als er complete surveys worden gewist en als er topics op GoT om dicht gaan is er meestal wel iets meer aan de hand dan een paar foute opmerkingen in een SS. Dus om dat als voorbeeld te gebruiken vind ik geen goed idee.
Verwijderd
over een rancuneuze werknemer die een koper wil terugpakken over negatieve reacties.
het hele id om daarover te gaan bellen om zo die reacties getrashed te krijgen pfff
wel erg loyaal aan het bedrijf, het is een vrij land hoor
man ik vind het allemaal wel wat vergezocht hoor
misschien moet de topicstarte zijn eigen sig wat serieuzer nemen;)
please close deze onzin verder het gaat echt nergens heen, kan ook niet
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Dit topic is gesloten.
![]()