Toon posts:

Lidl wireless toetsenbord en muis

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Er is een aantrekkelijke aanbieding bij Lidl:

www.lidl.nl/lnl/app/www/l...344F5FE53C1256D5C00330E76

Draadloos toetsenbord met muis

Met optische muis
Maak uw bureau vrij van slordige en hinderlijke kabels
20 Zelf in te stellen sneltoetsen
RF technologie voor muis en toetsenbord
E-mail: met één druk op de knop toegang tot o.a. uw e-mail en internet
5-Knoppen scrollmuis met optische sensor (800 dpi)
19.99 euro
type: typhoon
http://www.anubisline.com...c.asp?id=40400B&catid=018
( ik weet niet of het de normale of de B versie is)

en

www.lidl.nl/lnl/app/www/l...3712D413EC1256D5C003436E5

5-Knops muis met optische sensor

Gebruiksklaar
Een draadloze optische muis met verschillende functies
Door optische sensor bijna op elk oppervlak bruikbaar
Scrollwiel voor verticaal scrollen
Scrollwielknop (vrij programmeerbaar)
2 Zijdelingse knoppen (vrij programmeerbaar)
Incl. laadstation
17.99 euro
type: typhoon
http://www.anubisline.com...ec.asp?id=90028&catid=003

Ik ben van plan om ze alletwee te kopen ,want bij de losse muis zit een oplaad station (zeer handig denk ik) en die muis bij het toetsenbord moeten AAA batterijen in en dat kost veel geld als je die oplaadbare versie koopt.

Heeft iemand goede of slechte ervaring met deze producten?

ik heb de vorige topics ook gelezen en daar is een goede indruk over typhoon

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2003 16:01 ]

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-02 14:36
mm tja ik heb hiervoor verschillende draadloze toetsenborden gehad. de een iets duurder dan de ander. eentja van 10 euro... anderen waren weer 40 euro maar telkens kreeg ik weer dezelfde problemen... opzich lijken met het best leuke desktops... niet zoveel mis mee en voor dat bedrag kun je geen miskoop doen denk ik... alleen nogmaals telkens kreeg ik wer weer problemen mee... zowel mechanisch (toetsen deden het niet meer, muis deed het niet, enz enz enz) als lichamelijk... (zere pols, zere schouder enz enz enz) en ik heb nu doorgepakt en door gespaard voor de logitech cordless desktop MX. Ik moet zeggen: hij is een heel stuk duurder aar de kwaliteit is er ook naar. Tuurlijk voor dat geld van die desktops die je hier hebt kun je geen buil vallen en ze zijn erg leuk om te modden (mijn desktop MX moet er binnen kort ook aan geloven...) maar ik denk dat je na een tijdje gata verlangen naar een betere kwaliteit... Als je me een maand of 3 geleden had gezegt dat ik zoveel geld zou uitgeven aan zoiets dan had ik je voor gek verklaard... (ik heb altijd gezegt wat een onzin... een toetsenbord en muis voor rond de 100 a 120 euro...(rond de 250!!!!! gulden..) maargoed ik ben overstag en ben er blij om....)

• Innsewerants
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-11-2022
tiss een beetje laat na je post om dit nog te melden maar ik was net aan het zoeken naar info over een probleem wat ik heb op de pc bij mijn moeder thuis die idd de draadloos keyboard & muis set heeft van de lidl. de set wat zij heeft is van SilverCrest.

Het probleem is dat er wel vaker bv 5 e's op het scherm verschijnen ipv 1, dit gebeurt met alle letters en tekens.

het ligt iig geval niet aan de repeat snelheid instelling. heel irritant probleem en ik heb er nog geen oplossing voor gevonden.

ik zou voor een beter merk gaan voor 19,95 vind je ook al bekendere merken.

groetjes, Kael

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Eh, beetje *erg* laat, zeker gezien de Lidl gevallen als dit hooguit een paar weken in de aanbieding heeft en bij een volgende aanbieding rustig totaal andere hardware aanbiedt.

3-jaar oude }:O }:O mogen rustig in de sloot blijven :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.