Na het spelen van Final Fantasy VII (die overigens niet werkt in combi met een GeForce4 kaart) heb ik continue een echo door mn geluid heen. Als ik een flim kijk, spel speel of muziek luister, het probleem is er altijd. Waarschijnlijk is het een standaard effect dat je op de geluidskaart aan kan zetten (SB 4.1) hoe zet ik dit weer uit? In het configuratie scherm vind ik hier niets over.
Verwijderd
ik kan dit met C-media mixer(wat ik nodig heb voor mijn geluidskaart) dan kan ik kiezen voor bathroom enzo...
mss werkt dit ook voor jou
mss werkt dit ook voor jou
lol....
C-Media mixer heb ik helemaal niet geinstalleerd staan. Bij het installeren van de drivers van mn geluidskaart heb ik ervoor gekozen om dat soort spullen niet mee te installeren, ik gebruik het toch niet.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2003 19:02 ]
Gr8... ik heb de Create SoundBlaser Audio HQ geinstalleerd vanaf de cd. Het geluid bleef kut, maar na overstappen op ENV 'Auditorium' en daarna terug naar 'Normal' heeft hij ergens een instelling weer op Default gezet waardoor het nu weer werkt....
duizend maal dank !!! ( jullie ook Creative
)
duizend maal dank !!! ( jullie ook Creative
misschien een Btje te laat maar, bijje surround mixer ff instellen dat geluid op default moet (ipv bathroom o.i.d.)
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Maakt niet uit hoor, het is in elk geval wel de oplossing voor mijn probleem geweest... hopelijk kunnen we er nog meer mensen mee helpenPASware schreef op 12 July 2003 @ 19:46:
misschien een Btje te laat maar, bijje surround mixer ff instellen dat geluid op default moet (ipv bathroom o.i.d.)
Opgelost dus... 
Dit soort handelingen wat je nou net gedaan hebt vallen trouwens wel onder de standaard handelingen die je dient te plegen voordat je een topic opent.
Dit soort handelingen wat je nou net gedaan hebt vallen trouwens wel onder de standaard handelingen die je dient te plegen voordat je een topic opent.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()