Wij hebben hier een telefoonaansluiting van UPC (Priority). Zij bieden nummerweergave aan via FSK-signalen, terwijl KPN DTMF-signalen gebruikt. Mjin huidige systeem (Binatone DECT-toestel) kan dus geen nummers weergeven.
Nu heb ik bij mediamarkt verschillende DECT toestellen gezien, ook geschikt voor UPC. Nu is mijn vraag, moet ik ook mijn basisstation vervangen? (wordt nummerweergave op toestel of op basisstation geregeld?)
In het eerste geval zou ik dus de enige zijn met nummerweergave, andere toestellen blijven gewoon "CALL" aangeven. Als ik het basisstation vervang, dan zouden alle toestellen het nummer moeten weergeven.
Ik zou heel graag in de handleiding kijken, maar die is hier weggegooid
Weet ook niet hoe ik bijv. gesprekken moet doorverbinden
handleiding niet te downen.
Nu heb ik bij mediamarkt verschillende DECT toestellen gezien, ook geschikt voor UPC. Nu is mijn vraag, moet ik ook mijn basisstation vervangen? (wordt nummerweergave op toestel of op basisstation geregeld?)
In het eerste geval zou ik dus de enige zijn met nummerweergave, andere toestellen blijven gewoon "CALL" aangeven. Als ik het basisstation vervang, dan zouden alle toestellen het nummer moeten weergeven.
Ik zou heel graag in de handleiding kijken, maar die is hier weggegooid