Toon posts:

Een website leegmaken ? (2)

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waarom sluiten jullie mijn topics altijd :( , tis hier toch om geholpen te worden !

opnieuw:

ik wil mijn webspace leegmaken, hoe ?
met een ftp-prog !
oke, maar welk ?
ik gebruik ws ftp, en moet ik alles met de hand doen, nu niet alles selecteren en dan deleten , dat gaat niet, ik moet dat map per map leegmaken, en dan is heel vervelend, welke ftp-progjes raden jullie aan ?

:(

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:15

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Probeer er gewoon een paar :?

Ik gebruik met plezier SmartFTP: gemakkelijk, overzichtelijk en uitgebreid :)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

In WS-FTP kun je aangeven dat je "non empty maps" kan verwijderen.

Zoekt en gij zult vinden!

There is no place like ::1

Verwijderd

Ja, klopt ja... zo moet het! Of je moet het aan je provider vragen, of die het doen voor je.

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:07
Ik raad je aan een e-mail naar je hosting provider te sturen met het verzoek je space volledig te legen...

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-05 06:47

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 12 July 2003 @ 13:27:
Waarom sluiten jullie mijn topics altijd :( , tis hier toch om geholpen te worden !
Ehm.... het is hier geen helpdesk maar ik heb ook niet het idee dat je die als zodanig gebruikt. Ik kan ook niet helemaal volgen waarom je vorige draadje gesloten is.
opnieuw:

ik wil mijn webspace leegmaken, hoe ?
met een ftp-prog !
oke, maar welk ?
Goede vraag want ik denk dat hier het punt zit waarbij het met het vorige draadje verkeerd is gegaan.
Niet elk FTP-programma werkt op dezelfde manier en kan hetzelfde (tenminste.....)
Ik gebruik zelf LeechFTP. Mooi, gratis programma alleen kan je daarmee dus alleen een subdirectory verwijderen indien deze leeg is. Dus mag je eerst alle onderliggende content gaan verwijderen inclusief de eventuele subdirectories daaronder voordat je de eerste subdirectory kan verwijderen.

FTP-commander heb ik ook wel eens gebruikt, DIE kan dus wel wat jij wil maar is helaas niet gratis. Wel kan je een demo neerhalen die eerst goed werkt maar na verloop van tijd enorm lang nodig heeft om op te starten.
ik gebruik ws ftp, en moet ik alles met de hand doen, nu niet alles selecteren en dan deleten , dat gaat niet, ik moet dat map per map leegmaken, en dan is heel vervelend, welke ftp-progjes raden jullie aan ?
Je kan FTP Commander dus eens bekijken.

Maar:

Heb je het ook al eens ZONDER ftp-programma geprobeerd maar gewoon met je verkenner?

Start verkenner op
Ram in de adresbalk in:
ftp://usernaam:wachtwoord@urlvanjeprovider

Hier zal je dus wat dingen moeten invoeren.

Stel: je zit bij @home, en je username is tox waarbij het vetgedrukte dus je usernaam is

Je website zou dan staan onder http://members.home.nl/tox
Het vetgedrukte is urlvanjeprovider

Stel: je wachtwoord is tweakersrulez

Dan wordt de regel in je adresbalk dus:

ftp://tox:tweakersrulez@members.home.nl

Hoe je verkenner verder werkt hoef ik je vast niet te vertellen.

Succes

[ Voor 31% gewijzigd door WFvN op 12-07-2003 13:44 ]

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:15

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Zelfs dat gedoe met je username en paswoord hoeft niet eens :)

Vul gewoon dat ftp adres in (zorg wel dat het een ftp:// adres is) en Windows vraagt zelf om de username+paswoord.

[edit]
Laat me nog wel even zeggen dat FTP via Windows zelf redelijk traag gaat...

[ Voor 66% gewijzigd door DUX op 12-07-2003 13:42 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:37

Robtimus

me Robtimus no like you

Ik gebruik Windows/Total Commander. Ingebouwde FTP client, en hij beschouwt FTP connecties bijna hetzelfde als gewone directories. Zo kun je niet alleen snel alles deleten, maar ook heel handig synchroniseren.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Verwijderd schreef op 12 juli 2003 @ 13:27:
Absoluut niet. GoT is geen helpdesk voor mensen die niet zelf willen zoeken cq niet zelf wat dingen proberen.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.