Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[TPL] Inklappen pushmessages in myReact

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:17

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Topicstarter
Ik heb een PM gehad van Compubiter. Helemaal geen negatieve, maar een puur informatieve betreft een topic van mij dat verplaatst was. Maar nu blijft die melding er de _rest_ van m'n _leven_ staan ;)

Nou was dit pas m'n eerste en de "schade" valt ook nog wel te overzien, maar die PM staat nou wel in z'n volle glorie onderaan mijn myReact. Nou weet ik niet wat er gebeurd als je er meerdere hebt: worden die er nou onder gezet of komt er een navigatiesysteem dat je kunt scrollen zodat je telkens een andere voor je neus hebt.

Maar dat laatste is niet zo belangrijk; mijn vraag is of het niet een idee zou zijn als je die PM daar inklapbaar maakt op dezelfde wijze als op het fora-overzicht (namelijk met een plusje/minnetje). Als je weer een nieuwe PM krijgt zou hij dan weer uitgeklapt worden maar je behoud de mogelijkheid om die weer in te klappen.

[ Voor 9% gewijzigd door DUX op 12-07-2003 13:48 . Reden: meerdere typo's ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Zou mij inderdaad ook wel een handige functie lijken.. heb zelf ook maar 1 push-message (een hele vriendelijke met antwoord op een vraag.. ) maar het staat d'r toch maar onder... als je het kleiner kan maken dan zou dat inderdaad makkelijker zijn...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

zie changelog in LA

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.