Toon posts:

[XP] Profiel foutmelding

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie o wie kan mij helpen met het volgende; Ik kreeg laatste keer van een kennis de vraag om even te kijken naar zijn computer, hij zou foutmeldingen geven tijdens het opstarten. Ik ben daar dus langs gegaan en ik zag tijdens de opstart cyclus van windows (dus net voor de "Welkom" -tekst) devolgende meldingen;

" Kan lokaal opgeslagen profiel niet laden, mogelijk onvoldoende toegangsrechten of beschadigd lokaal profiel. Neem contact op met uw netwerkbeheerder als het probleem zich blijft voordoen. "

En dan gevolgt door de melding;

" Kan lokaal profiel niet vinden, u wordt aangemeld met een tijdelijk profiel. "

Wie weet waarmee of hoe ik dit probleem eruit kan halen? Ik heb zelf al zitten kijken in de help en daar werd ik verwezen naar het configuratiescherm, hierbij heb ik hetvolgende gedaan;

Ik heb gekeken onder Configuratiescherm => Systeem => Tab: "Geadvanceerd" => Knop "Gebruikersprofielen" en daar stonden 3 profielen waarbij de grootste zo`n 3 Mb is en de twee andere waren zo`n 300 kB.

Maar al met al ben ik er dus niet wijzer van geworden, dus ik hoopte dat jullie me kunnen helpen! :*)

(Ps de enigste oplossing die ik zie is om Windows opnieuw te instaleeren)

Verwijderd

Gewoon de profielen verwijderen. Daarna weer op de normale manier opstarten, dan maakt ie een nieuw profiel aan.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
al even de ntfs rechten van dat profiel bekeken en desnoods opnieuw toegepast :?

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
"Gewoon de profielen verwijderen. Daarna weer op de normale manier opstarten, dan maakt ie een nieuw profiel aan."
Kan dit gedaan worden zonder dat ik eventueel het OS beschadig?

"al even de ntfs rechten van dat profiel bekeken en desnoods opnieuw toegepast "
bedank voor je reactie, maar waar kan ik die vinden?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Error Message: Windows Cannot Load Your Profile Because It May Be Corrupted

Gaarne voordat je een topic opent eerst even goed zoeken. Dit soort vragen zijn al vaker behandeld en ook staat er een oplossing op de Knowledge Base van Microssoft :)

Succes :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.