A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.
En je hebt gelijk met je uitspraak dat het een hele mooie kast is.
[ Voor 29% gewijzigd door agent327 op 12-07-2003 14:45 ]
Wanbeleid is ook beleid.
A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.

en als ik dan het aantal van die "schotjes" tel van de H700C (is eigenlijk de h700b zonder duertje) dan zijn dat er ook 6. En als ik het zo zie passen er op de manier dat jij doet maar 5 in.

Dus volgens mij doe je wat verkeerd
[ Voor 10% gewijzigd door Nobby op 12-07-2003 14:49 ]
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Je kan ze er dus op meerdere manieren opschroeven (ook al denk jij van niet), waardoor toch ECHT alles netjes op z'n plaats valt
I know, ik heb er al veel gebouwd.
dus je legt je drive op tafel, dan leg je je railtje ernaast, schroeft em vast in de middelste gaatjes (3 horizontaal naast elkaar) en dan moet het toch echt werken.
is het een beetje een goede kast? wil er nm ook een gaan kopen
werken die railtjes enz een beetje?
ja hoor, is een degelijke kast met genoeg optiesixl85 schreef op 12 juli 2003 @ 15:13:
offtopic:
zelf vind ik em afschuwelijk (qua lelijkheid
Moet je ze wel goed monteren.ixl85 schreef op 12 July 2003 @ 15:13:
offtopic:
Ik zou er zelf ook in kunnen tuinen
[ Voor 10% gewijzigd door agent327 op 12-07-2003 15:21 ]
Wanbeleid is ook beleid.
achja je ziet mn topic wel verschijnen
nee... ben wel slim genoeg
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Wanbeleid is ook beleid.
Verder.....de airflow in de kast is prima, je kunt de kabels uitermate goed wegwerken. Je kunt er idd een stofzuiger van maken, je kunt nl. 7 fans kwijt (als je de front audio en front usb eraf haalt). Ik heb `m nu draaien met alleen een cpu fan en een fan van de voeding (zit onderop 12cm) en hij is erg stil moet ik zeggen. (m`n huisgenoten viel het meteen op!).
De sledes werken prima (mits je ze goed gaat bevestigen)
Ik vind het een mooie kast, functioneel, en niet bijzonder duur voor een degelijke bigtower. (115 euro inclusief btw). Heb al wel gemerkt dat ie slecht leverbaar is. Ik had `m binnen drie dagen binnen overigens!
Ik wou eerst deze kast ook kopen (alleen toen was ie nog niet te krijgen: Aopen Kast ) (Is uiteindelijk een Chieftec Dragon Fulltower geworden)
In dat topic vroeg iemand iets wat mij aan het denken zette: Je kunt 4 schijven boven in de kast schroeven. Zijn de IDE-kabels lang genoeg, en goed weg te werken??
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
mag ik vragen waar je hem hebt gekochtyeroen1979 schreef op 12 July 2003 @ 16:14:
goed............[ik schaam me mode] de sledes zaten verkeerd! ik dacht (hier ging het al fout) dat ik ze ook zo in m'n h700a had zitten, nee dus...[h700b].
Verder.....de airflow in de kast is prima, je kunt de kabels uitermate goed wegwerken. Je kunt er idd een stofzuiger van maken, je kunt nl. 7 fans kwijt (als je de front audio en front usb eraf haalt). Ik heb `m nu draaien met alleen een cpu fan en een fan van de voeding (zit onderop 12cm) en hij is erg stil moet ik zeggen. (m`n huisgenoten viel het meteen op!).
De sledes werken prima (mits je ze goed gaat bevestigen)
Ik vind het een mooie kast, functioneel, en niet bijzonder duur voor een degelijke bigtower. (115 euro inclusief btw). Heb al wel gemerkt dat ie slecht leverbaar is. Ik had `m binnen drie dagen binnen overigens!
want er zijn ook andere voedingen met 80mm fans
en ik wil dus die 120mm (moet je trouwens extra betalen voor het verzenden van dat ding? omdat ie een X aantal kilos is)
Ik weet dat mijn "collega's" bij Challenge Computers http://www.challengecomputers.nl `m wel verkopen. Ze vertelden me net deze week dat ze er niet of nauwelijks aan konden komen. Ik heb ze ff een tip gegeven waar ze ze konden krijgen. Dus daar zou ik eens informeren. kost ie ook 115 euro excl. verzendkosten.
Wat betreft de kabels: bestel er gelijk maar een setje roundkabels bij voor de (extra) hdd's bovenin. 50cm is voldoende, dan haal je het wel. Neem je ze iets langer, dan kun je ze nog beter wegwerken. (zit een rekje voorin de kast voor lange pci kaarten, maar hiermee kun je je kabels ook mooi wegwerken!
Wanbeleid is ook beleid.