My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Naar mijn idee niet, vergelijk het even met de SCO soapserie die op dit moment speelt, als je daarvan iedere keer de post zelf moet updaten heb je straks in een posting een compleet boekwerk aan een post.
Daarnaast was het vorige bericht uit oogpunt van de Consumentenbond, en bericht deze nieuwsposting het oogpunt van Epson. een groot verschil.
Daarnaast kan je met de functie 'gerelateerde nieuwspostings' snel en gemakkelijk de vorige draadjes terugvinden van Epson en zijn inkt cardridges.
Daarnaast was het vorige bericht uit oogpunt van de Consumentenbond, en bericht deze nieuwsposting het oogpunt van Epson. een groot verschil.
Daarnaast kan je met de functie 'gerelateerde nieuwspostings' snel en gemakkelijk de vorige draadjes terugvinden van Epson en zijn inkt cardridges.
Dit is natuurlijk niet hetzelfde als de SCO soap. Deze is inmiddels over weken verspreid, hier gaat het om twee postings direct achter elkaar. Het lijkt mij juist beter om de twee gezichtspunten in één artikel bij elkaar te brengen.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Nee, zijn gewoon andere onderwerpen. De een heeft het ander niet direct beïnvloed. Het zou anders geweest zijn als Epson Digital Revolution wilde aanklagen ofzo.
[ Voor 4% gewijzigd door Wouter Tinus op 12-07-2003 11:50 ]
Professioneel Hyves-weigeraar
Toen ik vannacht die postin schreef over SCO heb ik inderdaad zitten denken dat er een stel journalisten een boek moet gaan schrijven over die SCO-soap. Grappig dat jij dat ook schrijftTeckna schreef op 12 July 2003 @ 11:45:
Naar mijn idee niet, vergelijk het even met de SCO soapserie die op dit moment speelt, als je daarvan iedere keer de post zelf moet updaten heb je straks in een posting een compleet boekwerk aan een post.