En laaangzaaam groeit de DPCH weer vol Vewwy nice flush TCF! Vaker doen! Help mee tegen Tubereuze Sclerosis Complex: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: grizstats 2.0 - TSC edition Stats hosted by: griz |
Op de één of andere manier zit het de laatste dagen niet echt mee. Deed m'n peeceetje er een paar dagen geleden nog een dikke 60 per dag. Nu is dat teruggezakt naar krap 30.
Ben ik niet echt blij mee
TCF: very nice flush
Ben ik niet echt blij mee
TCF: very nice flush
[ Voor 5% gewijzigd door KuuKe op 12-07-2003 06:47 ]
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Verwijderd
Goeden morgen zeg 6k
, TCF weer trug
ik las ergus in een DPCH over een solo spaarderd , zouw leuk zijn als we weer is wat concurentie kregen hier
Verwijderd
yep deze en de D2OL flush heb ik in mn eentje gedaanVerwijderd schreef op 12 July 2003 @ 08:00:
Goeden morgen zeg 6k, TCF weer trug
ik las ergus in een DPCH over een solo spaarderd , zouw leuk zijn als we weer is wat concurentie kregen hier
zit er nog over te denken om hier voor vast te gaan crunchen
Verwijderd
Hmm, we hebben schijnbaar een beetje veel gedaan 
We hadden er wat mooie Bartons op gezet
(Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat Bartons het in elk project verschrikkelijk goed doen
)
We hadden er wat mooie Bartons op gezet
(Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat Bartons het in elk project verschrikkelijk goed doen
WOOT.. TCF to tha top 
Mooie flush Sabian. keep going....
Mooie flush Sabian. keep going....
Verwijderd
owkee.. heb slechts een klein deel gedaan.... 6093 waren van mij.... (of er is iets mis met de stats)
Nice going.
Nu nog ff doorstampen zodat jullie in de top100 overall komen (wereldwijd dus).
Alwin ook gefelici met je mijlpaal.
Damn die rare russen verhinderden net een daily #1 voor DPC
Maar ach resultaat mag er zijn denk ik

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
ik ben nu al weer enkele daagjes bezig met TSC. heb 17 candits ingeleverd. Alleen ik kan me nieuwe node maar niet toevoegen
. kan ik me email nog ergens terug vinden die ik heb ingevuld?
[ Voor 20% gewijzigd door msentinelb op 12-07-2003 16:26 ]
Specs van mijn bak Hier!
Morgen zul je me nog in de top 3 van de dpch vinden (als er niks geks gebeurt).
Daarna iig. 2 weken niet.
1 pc blijft draaien en that's it
Sie joe in trie wieks (zo'n beetje)
Daarna iig. 2 weken niet.
1 pc blijft draaien en that's it
Sie joe in trie wieks (zo'n beetje)
Thnx.
De wekker gaat om 5 uur en ik ben nog wakker.
De laatste spulletjes nog inpakken.
Is dat normaal?
Is dat normaal?
uuuhm wekker gaat om 6 uur (een weekie weg maarDPCKippie schreef op 12 July 2003 @ 23:58:
Thnx.
Is dat normaal?![]()
maar alles al in gepakt en lekker dvdtje kijken
veel plezier iig
[ Voor 4% gewijzigd door CaLeX op 13-07-2003 00:54 ]
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Pagina: 1