Toon posts:

Grapjes mag niet meer?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Reply verwijderd

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
maui71 schreef op 11 July 2003 @ 22:58:
ik denk, ongeveer twee keer de helft
(ga nu naar de kroeg)

--------------------------------------------------------------------------------

Hoi,

Ik heb zojuist de hierboven genoemde reply verwijderd uit: hoeveel Club Nokia Leden?

Dit is nou al de tweede pushmessage die je ontvangt voor een dergelijke post. Daarom nogmaals de vraag of je dit niet meer wilt doen, de volgende keer heeft het zonder twijfel consequenties.

Met vriendelijke groet,
intoxicated / Bram.

Deze post is niet te vergelijken met m'n vorige, ik ga 'm hier niet herhalen, want die was echt fout. Vind deze reactie wel wat overdreven, snap btw niet, waarom
het topic nog open is hier op GoT.

(mail naar intoxicated is ook onderweg ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, als je er met intoxicated niet uit komt (wat me zou verbazen) kun je contact op nemen met het Bemiddelings-team.

Of het veel zin heeft vraag ik me af, aangezien je een duidelijke HK-opmerking maakt, die verder geen antwoord geeft op de vraag van de TS. Net zoals je nieuwe post, die aan dit topic refereert, dat niet doet.

Een grapje mag best, maar combineer die dan met een serieuze opmerking. :)

offtopic:
Ik moet zeggen dat ik MLS ook niet een echt nuttige opmerking vind maken, maar, misschien heeft die een andere historie waar ik en jij niets van afweten en intoxicated (als modje zijnde) dus wel. Je geeft bijv. zelf al aan dat je eerder een PM hebt gehad vanwege een 'foute' opmerking; dat weegt allemaal mee in intoxicated zijn oordeel.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2003 05:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif of Schop een Modje voor foute topic/user meldingen.

Als je het niet eens bent met een moderator kun je hem altijd mailen (naam < at > tweakers . net ) - voor dit soort dingen is Lieve Adjes niet echt bedoelt.

Dat een topic niet gesloten is wil nog niet zeggen dat hij onze aandacht niet heeft, er kunnen ook andere redenen zijn dat een topic open blijft staan.

De serieuze fora zijn bedoelt voor serieuze topics én replies. Een grapje kan ik persoonlijk wel hebben, maar posts met alleen maar lolbroekerij zonder inhoudelijke info draagt niet bij tot het antwoord van de topicstarter of het forum en komt over als het "even snel halen van techposts".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

intoxicated (at) tweakers.net :)

Dit topic is gesloten.