Ik wil via een iframe op een php website een andere website bekijken.
Op zich niks mis mee echter ik moet ook inloggen op die andere website en dat gebeurd via de file: session_login.cgi
Ik weet de username en paswoord, nu wil ik echter dat in de velden de gebruikes naam en paswoord vanzelf worden ingevuld.
Dit is de code van de website waarop ik wil inloggen:
dit is de code van de php site waarmee ik de website open:
Ik moet dus op 1 of andere manier de waardes user en pass ingevuld krijgen maar hoe?
Zoals ik al zei draait de website nu in een Iframe, maar ik denk dat het niet gaat op die manier.
Dus hoe kan ik de externe website intigreren (in een php website) en dat ik de login waardes automatisch laat invullen (de echte login moet zelf gebeuren) door de php site?
Of vraag ik nu iets onmogelijks?
(ohja, de website waarop ik wil inloggen is een webmin op een server die ook van mij is)
            Op zich niks mis mee echter ik moet ook inloggen op die andere website en dat gebeurd via de file: session_login.cgi
Ik weet de username en paswoord, nu wil ik echter dat in de velden de gebruikes naam en paswoord vanzelf worden ingevuld.
Dit is de code van de website waarop ik wil inloggen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
 | print "<tr> <td><b>$text{'session_user'}</b></td>\n";
print "<td><input name=user size=20 value='".&html_escape($in{'failed'})."'></td> </tr>\n";
print "<tr> <td><b>$text{'session_pass'}</b></td>\n";
print "<td><input name=pass size=20 type=password></td> </tr>\n";
print "<tr> <td colspan=2 align=center><input type=submit value='$text{'session_login'}'>\n";
print "<input type=reset value='$text{'session_clear'}'><br>\n";
if (!$gconfig{'noremember'}) {
    print "<input type=checkbox name=save value=1> $text{'session_save'}\n";
    }
print "</td> </tr>\n";
print "</table></td></tr></table><p><hr>\n";
print "</form></center>\n";
print "$text{'session_postfix'}\n";
&footer(); | 
dit is de code van de php site waarmee ik de website open:
code:
1
2
3
4
 | $user=$unamerestart; // dit zijn de login waardes $pass=$passrestart; // dit zijn de login waardes $site = "http://$ip:10000"; echo "<br><center><iframe frameborder=\"0\" src=\"$site\" width=\"90%\" height=\"450\"><ilayer src=\"$site\"</ilayer></iframe></center>";  | 
Ik moet dus op 1 of andere manier de waardes user en pass ingevuld krijgen maar hoe?
Zoals ik al zei draait de website nu in een Iframe, maar ik denk dat het niet gaat op die manier.
Dus hoe kan ik de externe website intigreren (in een php website) en dat ik de login waardes automatisch laat invullen (de echte login moet zelf gebeuren) door de php site?
Of vraag ik nu iets onmogelijks?
(ohja, de website waarop ik wil inloggen is een webmin op een server die ook van mij is)