Toon posts:

nieuw venster opent als een klein balkje

Pagina: 1
Acties:
  • 440 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in de search alle tips geprobeerd maar niks werkt.
Ik heb ook geen idee waarom dit ineens zo is, het scherm moet dus totaal openen als ik een link aanklik, nu krijg ik een klein 5cm balkje in het midden van het scherm.
Iiemand enig idee hoe ik dit moet verhelpen?

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Helpt het niets als je hem éérst vergroot als hij weer zo opent, hem dan afsluit, het dan nóg een keer doet, eerst je hoofdscherm afsluiten, en dan die andere ook afsluit?

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:11

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Genghis Khan schreef op 12 July 2003 @ 02:13:
Helpt het niets als je hem éérst vergroot als hij weer zo opent, hem dan afsluit, het dan nóg een keer doet, eerst je hoofdscherm afsluiten, en dan die andere ook afsluit?
Dat heb je redelijk verwarrend opgeschreven :p

Zorg dat al je IE-vensters gesloten zijn. Open dan één venster van IE, en zorg dat die niet gemaximaliseerd is (je moet je hem kunnen verslepen dus). Maak dan dat ene venster zo groot als je wilt en sluit hem dan (voordat je andere IE-vensters opent).

't Zou dan weer goed moeten zitten :)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12 14:40

Ook

Yes I can!

IE onthoudt gewoon de grootte van het "laatste window" (die dus als laatst gesloten wordt) en gebruikt die grootte weer voor het window dat dan als eerste wordt opgestart.

Volgens mij krijg je zo'n klein balkje als je laatste IE venster geminimaliseerd vastloopt. De laatst grootte is dan dus een klein balkje (op je taakbalk) geweest en vandaar komt ie ook zo weer terug. Als je je muis aanwijzer op de rechteronderhoek van het kleine balkje plaatst kan je em zo weer uitrekken tot de grootte die je wil. Zorg er dan wel voor dat het dan het enige scherm is, anders "vergeet" IE het weer (zoals DUX ook al schreef).

Wees consequent, maar niet altijd

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit zou gewoon moeten werken:
Hoe krijg ik een nieuw scherm op de juiste grootte?
Als je een nieuw scherm opent voor de Internet Explorer, verkenner, etc. kan het de verkeerde grootte of positie hebben. In het voorbeeld van de Internet Explorer: je kan de positie en grootte vastzetten door een scherm te openen, klik op een link zodat een nieuw venster wordt geopend, zet dit venster zoals je het hebben wilt. Sluit nu het eerste scherm en vervolgens het tweede scherm. Dit werkt ook voor in ieder geval de Windows Verkenner.

Gemaximaliseerd kan voor zover ik weet niet, maar je kan op deze manier wel een 'bijna' gemaximaliseerd venster maken.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
al deze tips had ik al geprobeerd maar werkte dus niet, maar erg vreemd nu de volgende dag doet hij het weer normaal.
Zo vreemd als het probleem begon zo vreemd is het weer weg.
Pagina: 1