hier wat foto's van mijn case

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2003 01:41 ]
[ Voor 11% gewijzigd door DUX op 12-07-2003 01:38 ]
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2003 01:40 ]
PSN: DutchTrickle PVoutput
Als ik het zo zie heeft ie alleen zn portemonnee gemod... Ziet er allemaal heeel erg kant-en-klaar uit...DUX schreef op 12 July 2003 @ 01:37:
Een interessante kast...
Zou je misschien wat meer info kunnen geven? Wat heb je precies allemaal gemod? Welke onderdelen heb je daarvoor gebruikt en waarom?
offtopic:
Je keus voor de topictitel had misschien wat beter gekund imo, en resize de plaatjes even (iig de onderste)
Verwijderd
Dat valt best mee, hij heeft dan wel een standaard window kit. Maar hij heeft wel de binnenkant van zijn case afgewerkt met traanplaat(folie), voeding gemeshed ed...EdwinB schreef op 12 July 2003 @ 01:40:
[...]
Als ik het zo zie heeft ie alleen zn portemonnee gemod... Ziet er allemaal heeel erg kant-en-klaar uit...
Bravo! Alles is goed op zn plek geschroefd!
Zowiezo, iemand die zoveel moeite in een mod heeft gestoken gaa echt wel een heel verhaal afsteken over hoe hij dit voor elkaar heeft gekregen. Dit lijkt op copy/pasten en voor de rest niets.Maverick schreef op 12 July 2003 @ 01:40:
raar dat ie dat niet gelezen heeft he, hij spreekt niet echt nederlands volgens mij
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq