Ik heb sinds kort een auto (jawel) (opel astra) en er zit wel een radio in maar is beetje een kut ding. Dus ik ben een beetje opzoek naar een andere. Nu dacht ik bij mezelf als ik er toch 1 ga kopen kan ik net zo goed 1tje kopen die mp3 kan afspelen, maar daar zitten nogal wat prijsverschillen in. Ik heb al een beetje gezocht naar oude topics en ook wel aardig wat gevonden maar die zijn allemaal aardig oud. Dus daarom maar weer eens een nieuw topic, want er zijn vast wel nieuwe modellen ze zijn goedkoper geworden etc.
Anywayz nu mijn vraag:
Ik zoek een mp3 autoradio tussen 200 en 400 euro moet wel een goeie zijn anders kan me geld net zo goed meteen in de sloot gooien. Ik heb dus al een beetje gezocht en vond de Pioneer DEH-P3500MP wel wat. heeft iemand hier ervaringen mee ik hoor ook veel gezeur over 5 sec w8en tussen mp3s? en of die wel de meest gebruikte mp3 standaard aankan. en hoe zit het met mapjes kan je nog zeggen nu ff alleen alles uit dat mapje afspelen.
anywayz dit is hem en voor 220 euro vin ik dat nie veel geld:

Misschien weet iemand anders wel een betere en/of mooiere dan hoor ik het graag.
Anywayz nu mijn vraag:
Ik zoek een mp3 autoradio tussen 200 en 400 euro moet wel een goeie zijn anders kan me geld net zo goed meteen in de sloot gooien. Ik heb dus al een beetje gezocht en vond de Pioneer DEH-P3500MP wel wat. heeft iemand hier ervaringen mee ik hoor ook veel gezeur over 5 sec w8en tussen mp3s? en of die wel de meest gebruikte mp3 standaard aankan. en hoe zit het met mapjes kan je nog zeggen nu ff alleen alles uit dat mapje afspelen.
anywayz dit is hem en voor 220 euro vin ik dat nie veel geld:

Misschien weet iemand anders wel een betere en/of mooiere dan hoor ik het graag.