[ Voor 3% gewijzigd door downtime op 12-07-2003 00:50 ]
dit is dus een 1300 maar nu ik dvd2one aanzet jaagt hij zichzelf (aan de lader) tot 1334 (zelfoverklokkingCarnivorous1 schreef op 12 July 2003 @ 00:54:
79 MHz is het laagste waarop ik mijn pentium-M 1500 gezien heb...
edit:
wat voor progje gebruik je voor je metingen
[ Voor 9% gewijzigd door bitflusher op 12-07-2003 00:57 ]
stel je voor dat ie op 200Mhz bleef lopen als die Toch niets aan het doen is??? alleen maar nutteloos stroomverbruik
Maar zo erg is het niet, want je merkt er, als het goed is, niet veel van
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
hehe.... ik vraag gewoon de eigenschappen van deze computer op in windows.... geeft dus af en toe vergelijkbare resultaten..bitflusher schreef op 12 July 2003 @ 00:57:
[...]
dit is dus een 1300 maar nu ik dvd2one aanzet jaagt hij zichzelf (aan de lader) tot 1334 (zelfoverklokking)
edit:
wat voor progje gebruik je voor je metingen
Help ben afgezet! Laptop draait op 20MHz!!!
Dan kunnen we dergelijke verlichte geesten hierheen verwijzen om te lezen dat dit normaal gedrag van de Banias is
Oslik blyat! Oslik!
Ja, je kan hem wel openlaten, maar waarom?dion_b schreef op 12 juli 2003 @ 01:00:
Eigenlijk is dit een opsomtopic zonder echte doel die dicht zou moeten. Toch laat ik'm open om een heel simpele reden: vroeg of laat gaan we topics krijgen in de trant van:
Dan kunnen we dergelijke verlichte geesten hierheen verwijzen om te lezen dat dit normaal gedrag van de Banias is
Is het niet gewoon beter om een link in de FAQ te plaatsen, of een klein stukje met deze informatie...
Hier krijg je hele vage offtopicreply;s in... zoals je zelf ook al hebt gezegt
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Maar je merkt er dus niks van? Niet dat bepaalde handelingen vertraagd worden?
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
nee als ik ga gamen merk ik niet dat hij op gang moet komen ofzo dus wisselen van cpu speed gaat erg snel.Smarron schreef op 12 July 2003 @ 01:02:
Damn, ik wist niet dat die Centrino's zover terug konden klokken! Sta er eigenlijk wel verbaasd van te kijken!
Maar je merkt er dus niks van? Niet dat bepaalde handelingen vertraagd worden?
ik zie metingen met 3 sec verschil van 100 naar 600 Mhz gaan en dat is alleen al voor een screendump maken of muis bewegen
Gesloten topics kun je ook met de Zoek vinden.dion_b schreef op 12 July 2003 @ 01:00:
Eigenlijk is dit een opsomtopic zonder echte doel die dicht zou moeten. Toch laat ik'm open om een heel simpele reden: vroeg of laat gaan we topics krijgen in de trant van:
En kijk maar 'ns op de todo list van de faq, speedstep/powernow verhaaltje komt eraan
Sja, bedankt voor de mededeling, maar ik ben bang dat we er verder idd niet veel meer dan wat oh-'s en ah-'s aan vuil kunnen maken
Ik kan me overigens best een discussie voorstellen bij dit topic, wat ook prima zou zijn, maar dan zal een topic daarvoor toch met een informatievere startpost moeten beginnen
Die meting had je trouwens misschien nog nauwkeuriger kunnen meten met wcpuid's Real Time clock checker
[ Voor 6% gewijzigd door Mentalist op 12-07-2003 01:38 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Dit topic is gesloten.
![]()