|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Overigens, kun je geen repair doen met sfc.exe onder windows 95?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
@ Danster : vast wel, maar dat is niet meer te vinden
@Viper_74 : externe toegang opnieuw installeren, leek me voldoende ... ik wil het nog ff aankijken en misschien dat het dan toch een herinstallatie wordt
Dan wordt alles gewoon overschreven, maar de huidige drivers etc, en geloof ook een hoop software, blijft gewoon staan.
Als je dan toch aan een her-installatie denkt, kan je beter eerst nog dit proberen. Misschien hoef je dan niet zoveel met drivers en software in de weer daarna
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
http://www.microsoft.com/...g/dunwinsky2k/default.asp
FF de juiste taal selecteren en downloaden maar.
[ Voor 69% gewijzigd door Burner NL op 12-07-2003 00:34 ]
Ik heb alle eigenschappen van het netwerk verwijderd en opnieuw ingevuld, maar helaas zonder resultaat. Daarnaast heb ik die update die [rml]Burner NL in "[ win95] Inbellen lukt niet meer"[/rml] meldt gedaan, maar die begint te klagen dat vdhcp.386 niet op orde is. Ik heb de PC mee genomen en ga er deze week win95 opnieuw opzetten. Wordt vervolgd!
Zelf ben ik niet zo wild van het upgraden van de ene Windows versie naar de andere. Je blijft vaak met de shit van de oude installatie zitten...pven schreef op 03 September 2003 @ 16:35:
Ik heb zojuist win98 op de betreffende PC gezet en ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding ...... Ik snap hier niets meer van. Iemand wel?
De meest zeker oplossing is eerste de harddisk formatteren en dán opnieuw Windows (95 of 98 naar keuze) er op zetten. Ben je er zeker van dat alle niet-werkende instellingen verdwenen zijn.
Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...
Dan is Windows vervuild. Normaal gesproken behoor je die foutmelding niet krijgen, tenzij die in conflict raakt met oude bestanden. Zoals andere al zeiden, een schone installtie is de beste oplossing.pven schreef op 01 September 2003 @ 23:51:
Schop terug ...
Ik heb alle eigenschappen van het netwerk verwijderd en opnieuw ingevuld, maar helaas zonder resultaat. Daarnaast heb ik die update die [rml]Burner NL in "[ win95] Inbellen lukt niet meer"[/rml] meldt gedaan, maar die begint te klagen dat vdhcp.386 niet op orde is. Ik heb de PC mee genomen en ga er deze week win95 opnieuw opzetten. Wordt vervolgd!