Toon posts:

zeikerige admins?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kom op man jullie admins hier op GOT kunnen wel zeiken..... blokken het ene topic naar de andere alleen omdat niet het hele forum doorzocht is...... ben je 2 dagen bezig en als je wat wil weten dan wil je het snel want meestal ben je dan ergens mee bezig!!! k weet niet hoe andere hier over denken maar bij deze een nieuw topic erbij voor hoelang het goedgaat _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
over welk topic heb je het?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Jammer he? Eigenlijk zouden ze al die regeltjes en admins en mods moeten afschaffen zodat beginners hier ook terecht kunnen, want www.beginnersweb.nl is veel meer typen dan www.tweakers.net dus dat is veelste onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Normaal gaat dit topc inderdaad snel dicht, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd waar je het over hebt? Linkje naar topic ofzo :?. Kortom: Voorbeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit forum is gewoon geen helpdesk het is er om discussies te voeren of computer problemen op te lossen. Wat de admin's of mods doen is alleen maar om het nivo hier boven het beginnnersforum te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Als ik ergens mee bezig ben en het lukt niet, dan wil ik het antwoord gisteren weten. Mja, dat wil niet zeggen dat de hele wereld maar per direct voor me klaar moet staan.

Wat is er mis met de search gebruiken en wat topics lezen?
Wat is er mis met google gebruiken en wat websites doorsnuffelen?

Ik zie het probleem niet wat jij aankaart.

Wat ik wel zie is dat sommige users zonder ook maar enige moeite te doen direct een vraag neerknallen..... en vraag die al 1x 2x 3x..... 10x 11x 12x.....20x etc beantwoord is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Rival24

I'll Be Back

Als je gewoon normaal gezocht hebt (5 min zoeken oid) en je vindt niets, dan is het verder niet zo'n groot probleem om een topic te openen. Je overdrijft imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brede P
  • Laatst online: 09-09 13:12
Je denkt een beetje te kort door de bocht Tedje...
Vergeet niet dat dit hele forum eigenlijk een grote vraagbaak is.
Als het je teveel moeite kost om zelf een beetje actie te ondernemen, ga dan lekker ergens anders heen zou ik zeggen. Je gaat toch ook niet naar je garage om je auto te laten nakijken voor ieder wissewasje dat je tegenkomt? Oeh, ik weet niet helemaal zeker hoe ik de koplampen moet vervangen, laat ik het maar bij de garage doen...

Systemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Wat dacht je ervan om te klagen inclusief argumenten? Dan praat het wat makkelijker ergens over ed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar waarom wordt het dan zo snel dicht gegooid? je kan niet eens repleyen naar de dadmin :? en als je eerst moet gaan zoeken naar mogelijke oplossingen ben je idd dagen bezig... dan ga je zoeken @ altavista, gaan ze zeuren dat je moet gaan zoeken @ google, en ga zo maar door... er komt gewoon geen einde aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
topic van je broertje dus.....

als hij echt gezocht heeft en dergelijke kan hij dat aan de mod die het gesloten heeft mailen. Dan kan die kijken of het een 2de kans verdient.

sowieso wordt er verwezen naar een ander topic erover... daar kan hij dan toch gewoon verder gaan? wat is je probleem?

[ Voor 26% gewijzigd door ArthurMorgan op 11-07-2003 23:56 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 11 juli 2003 @ 23:54:
maar waarom wordt het dan zo snel dicht gegooid? je kan niet eens repleyen naar de dadmin :? en als je eerst moet gaan zoeken naar mogelijke oplossingen ben je idd dagen bezig... dan ga je zoeken @ altavista, gaan ze zeuren dat je moet gaan zoeken @ google, en ga zo maar door... er komt gewoon geen einde aan
Het punt is dus dat mensen zelf ook moeten kunnen verzinnen dat ze verder kijken dan hun neus lang is.... en dat blijkt toch vaak een probleem te zijn.

Als je duidelijk aangeeft dat je wel duidelijk gezocht hebt, zelf geprobeerd hebt en dat ook duidelijk aangeeft (wat je hebt geprobeerd en waar/hoe je hebt gezocht) zal je echt niet zo snel een slotje zien (tenzij het een belachelijk eenvoudig (basic) probleem betreft)

[ Voor 20% gewijzigd door WFvN op 11-07-2003 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 July 2003 @ 23:54:
je kan niet eens repleyen naar de dadmin :?
Dan mail je toch?
en als je eerst moet gaan zoeken naar mogelijke oplossingen ben je idd dagen bezig... dan ga je zoeken @ altavista, gaan ze zeuren dat je moet gaan zoeken @ google, en ga zo maar door... er komt gewoon geen einde aan
Erg he, zoeken. Bah, wat heb ik daar een hekel aan.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

In dat geval is het gewoon een kwestie van: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
En daar gaan we voor jou geen uitzondering voor maken. Gewoon een mailtje sturen naar degene die jouw topic heeft gesloten. Maar volgens mij is het redelijk duidelijk waarom hij dicht is. Je hoeft echt geen dagen te zoeken, maar als je aangeeft wat je allemaal al geprobeerd en gevonden hebt, heeft zo'n topic een stuk betere overlevingskans.

Omdat dit toch uitloopt op het 'klagen over een slotje', doe ik hem dicht, hier is LA namelijk niet voor bedoeld.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.