Ik heb een vraagje (doh?). Mijn audio van mijn a7n8x is spontaan dood gegaan. Ik vroeg me af of die integrated audio op de pci bus zit, ik kwam er namelijk achter dat mijn agp/pci bus niet gelocked stond dus wie weet is hij daar aan overleden.
Hij is overleden op het moment dat ik mijn agp kaart eruit had gehaald en weer terug had gestopt (met een pauze, mijn broertje zijn radeon was waarschijnlijk kapot dus had mijne daar ff voor nodig).
Ik heb het volgende geprobeerd:
- irq's enz gereset in bios
- driver reinstall, nforce driverpack 2.03 (eerst alles weggehaald in device manager)
- windows reinstall
- bios ff geflashed naar standaard 1004 (dit eigenlijk meer ivm evt. garantie, staat beetje raar misschien, uberbios erin).
Iemand nog ideeen?
Hij is overleden op het moment dat ik mijn agp kaart eruit had gehaald en weer terug had gestopt (met een pauze, mijn broertje zijn radeon was waarschijnlijk kapot dus had mijne daar ff voor nodig).
Ik heb het volgende geprobeerd:
- irq's enz gereset in bios
- driver reinstall, nforce driverpack 2.03 (eerst alles weggehaald in device manager)
- windows reinstall
- bios ff geflashed naar standaard 1004 (dit eigenlijk meer ivm evt. garantie, staat beetje raar misschien, uberbios erin).
Iemand nog ideeen?
"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS