Toon posts:

[Chaser] Vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het fantastische spelletje Chaser zit ik vast op Mars. In de Lomonosov Crater om precies te zijn :) Dus die ondergrondse basis waarin je de leiders van de rebellen moet zien te vinden.

Hoe kom ik HIER verder?

Alvast Bedankt :)

(en nee, de enige walkthrough die ik kon vinden was niet af, en raad es waar hij ophield? juist, precies een level voor waar ik vastzit)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2003 22:13 ]

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-01 16:06
Euh hoe heb jij in hemelsnaam de weg in de vuurtoren gevonden???
Ik loop al 2 dagen te zoeken naar een ingang in die k*t vuurtoren maar ik kom telkens op hetzelfde punt uit :S
ik ben dus dat gebouw ingelopen dat vanbinnen half verwoest is

Edit:waar had jij die walktrough gevonden? ik kan er nergens een vinden.
Maar kijk ook eens op de site van chaser: http://www.chasergame.com/index.php?lang=en&rid=748

kijk eens in dat forum daar hebben ze het alleen maar over de lomonosov crater wellicht kan je je vraag daar beter stellen maare kun je plz ff vertellen hoe je in the lighthouse bent gekomen ik ben dat warehouse al 180 keer rondgeweest moet je ergens een switch omzetten om zo'n deur te openen want alle deuren aan het einde van een gang zijn gesloten :(

btw:wat een bugs in dat game je kan op plaatsen komen waar je normaal niet hoort te komen en dan ben je daar en kan je nooit meer weg :D

NEVER MIND WALKTROUGH AL GEVONDEN sry for caps

[ Voor 63% gewijzigd door 2020Media op 13-07-2003 03:56 ]

May Lyssa aid you

Verwijderd

Topicstarter
mja, ik zal me daar wel MOETEN reggen ja, al vaak zat gekeken, niet geregd, maar ik doe het dan wel ffkes :) niemand hier schijnt dit spel te spelen of verder te zijn :)