Als ik met cool-edit een WinAmp nummer opneem wat speelt klinkt het onwijs raar en krakerig. Maar als ik tv kijk op mn pc en dan het geluid opneem klinkt het gewoon goed (het geluid gaat dan via de line-in van mn audigy). Om even verder te proberen waar dat nou door komt dat het geluid zo raar is heb ik een stukje opgenomen van de radio, ook via de line-in, en dat klinkt ook raar en krakerig en dof. ik heb al verschillende instellingen grpobeerd in zowel cool-edit en in windows zelf. wat zie ik over het hoofd?
zeg niet, opnemen met een ander programma, want dat wil ik niet tenzij echt niet anders kan. heb eventueel voor in noodgevallen nog wel ergens Voyetra liggen maar weet niet of dat uberhaupt werkt met WinXP en daar heb ik al wel een keer succesvol iets mee opgenomen van de radio (alleen wel op een andere pc)
edit: * MewBie is cultuurbarbaar
zeg niet, opnemen met een ander programma, want dat wil ik niet tenzij echt niet anders kan. heb eventueel voor in noodgevallen nog wel ergens Voyetra liggen maar weet niet of dat uberhaupt werkt met WinXP en daar heb ik al wel een keer succesvol iets mee opgenomen van de radio (alleen wel op een andere pc)
edit: * MewBie is cultuurbarbaar
[ Voor 3% gewijzigd door MewBie op 11-07-2003 22:22 ]
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*