*Dark after Dark* wat is het?

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• SanderWit
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dark after Dark, zegt iemand van jullie dit iets?

Héééél soms, als je goed oplet, zie je op je tv voor nog geen seconde een zwart beeld, met een enge rode verschijning met een hagedissentong met de text "darkafterdark" Ik heb het nu zoŽn 4 à 5 keer gezien. Heb ik een beetje op internet gezocht, niks over te vinden behalve dan de gelijknamige site.........waarop ik alleen de hoofdpagina kan bezoeken. Ik vind het maar vreemd. Het zal wel aan mijn browser liggen. Ik heb nog niet de kans gehad om op een andere pc dit te "onderzoeken"

Weet iemand hier wat dit is? Het lijkt wel een of andere cult ofzow. >:)

Ook heb ik het vreemde idee dat we hier door die reclame worden gedwongen te onderzoeken wat het nou is. })

Ik wilde hier graag wat meer over weten, en aangezien dit erg in de buurt komt van levensbeschouwing :D vond ik dit forum wel het meest geschikte hiervoor.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Die site hoort bij desperado's volgens mij :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

The Cult of the Lizzard staat op hun site op darkafterdark.nl. Over 18 lights off aanklikken in dat flash ding... Wel vette muziek op die site :) Je kan hun cult etc joinen. Er staat idd desperados ergens op hun site.. zal wel vage reclame zijn of de cult houdt van desperado's :)

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Denk een beetje bacardi na doen met hun whatareyoudoingtonight

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
En dit hoort hier niet.

Dit topic is gesloten.