• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hoi,

er zit een ster in mijn lens van mijn olympus c-220 camera!

Weet iemand hoe veel het +- zou kunnen kosten om dit te laten reparen of desnoods nieuwe lens?

of kan ik beter gelijk een nieuwe kopen?!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Zit er nog garantie op het apparaat?

Het zal je verbazen hoeveel dingen toch nog onder garantie gerepareerd worden. Of dat bij jou ook het geval zal zijn, weet ik niet. Maar als hij nog in de garantieperiode zit, zou ik dat eerst proberen.

• mr.loepie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-02 20:34

mr.loepie

Canon Eos R5II + wat glas ;-)

ja kan beter een nieuwe kopen reparaties aan digi cam zijn verschrikkelijk duur praat uit ervaring
heb je hem laten vallen of zo dan??

[ Voor 16% gewijzigd door mr.loepie op 11-07-2003 20:08 ]

Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.

• Mir
  • Niet online
o, geen garantie!

• Mir
  • Niet online
ik heb hem uitgeleend en kapot terug gekregen :'(

ze weten niet wat er mee gebeurd is... maar je kan precies zien wanneer het gebeurd is adv de foto's!

[ Voor 54% gewijzigd door Mir op 11-07-2003 20:10 ]

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Mir schreef op 11 July 2003 @ 20:10:
ik heb hem uitgeleend en kapot terug gekregen :'(

ze weten niet wat er mee gebeurd is... maar je kan precies zien wanneer het gebeurd is adv de foto's!
In dat geval lijkt me dat duidelijk.... kosten zijn voor degene die de camera geleend heeft.....

• Mir
  • Niet online
Ja, maar wat is de prijs? :)

want ik laat hun (vrienden) ook niet voor bijv. 300 euro opdraaien!

• mr.loepie

mr.loepie

en via hun verzekering kan je het wel doen maar dan moet je niet zeggen dat je hem hebt uitgeleent, gewoon zeggen dat ze hem ff vast hielden en toen hebben laten vallen

Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

mr.loepie schreef op 11 July 2003 @ 21:17:
en via hun verzekering kan je het wel doen maar dan moet je niet zeggen dat je hem hebt uitgeleent, gewoon zeggen dat ze hem ff vast hielden en toen hebben laten vallen
Als je zelf gaat claimen bij je verzekeringsmaatschappij wordt dat wel genoteerd, als je een beetje pech hebt en nog vaker claimt zal je geen verzekering meer kunnen krijgen of een hoger tarief moeten gaan betalen.

Die ander heeft het kapot gemaakt, laat hun (verzekering) betalen!

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Mir schreef op 11 July 2003 @ 20:14:
Ja, maar wat is de prijs? :)

want ik laat hun (vrienden) ook niet voor bijv. 300 euro opdraaien!
Breng dat ding naar de fotograaf. Laat hem opsturen.
Vraag of de fabriek een prijsopgave wil doorbellen zodat je dan kan beslissen of je een nieuwe gaat kopen of dat je hem toch laat repareren. Dat lijkt me nog de handigste manier.

• mr.loepie

mr.loepie

Johnny schreef op 11 juli 2003 @ 22:28:
[...]

Als je zelf gaat claimen bij je verzekeringsmaatschappij wordt dat wel genoteerd, als je een beetje pech hebt en nog vaker claimt zal je geen verzekering meer kunnen krijgen of een hoger tarief moeten gaan betalen.

Die ander heeft het kapot gemaakt, laat hun (verzekering) betalen!
als je goed leest zeg ik ook bij hun verzekering :*)

Pagina: 1