Asus WL-500g Reviews?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Ik ben op zoek naar reviews van de volgende zeer uitgebreide WIFI-accespoint (voor weinig geld)

Asus WL-500g

Vanaf 23 juli is deze AP ook in Nederland leverbaar. Ik ben razend benieuwd naar reviews van dit ding. Ik had gehoopt hier op GoT, op de frontpage, bij TomsHardwareGuide of via google iets te kunnen vinden.... maar helaas.

Is er iemand die toevallig toch een goede review weet te vinden over deze enorm gave AP (tenminste... als je naar de specs kijkt EN de prijs)

Verwijderd

Als je alleen een accesspoint nodig hebt kun je wellicht beter de Asus WL-300g kopen. :)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 July 2003 @ 19:58:
Als je alleen een accesspoint nodig hebt kun je wellicht beter de Asus WL-300g kopen. :)
Misschien wel ja. Maar omdat nu de hele dag een P2 staat te blazen, en zo'n WL-500g geen drol kost (nja.... relatief goedkoop is), zou ik die ook kunnen gebruiken als printserver en internetrouter. Verder kan ik daar dus ook nog eens een HDD'tje aan hangen om toch zaken te kunnen sharen. Ik denk dat dat energietechnisch een stuk voordeliger is.
Bovendien is die 300g maar 10 euro goedkoper

Ik ben met een heel setje Asus 54 Mbit (2x PCMCIA en die WL-500g) goedkoper uit dan met een Belkin setje 11 Mbit (ook 2x PCMCIA met alleen een doodsimpele AP).

Belkinsetje: 277 euro (Mediamarkt)
Asussetje: 241 euro (Online)

Okee, niet helemaal eerlijk vergelijk omdat de ene online is en de ander in de winkel.... maar dan nog is het verschil in prijs zeker met de specs inachtneming gewoon erg groot

[ Voor 33% gewijzigd door WFvN op 12-07-2003 20:08 ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 21:12

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Helaas,
Waar vind/koop/huur/whatever ik [iets] vragen. Tweakers.net Vraag en Aanbod, de pricewatch, De Gouden Gids en andere sites zijn daarvoor.
Hoe het in OH zit weet ik niet, maar in NT zijn dit soort topics iig niet echt toegestaan.
Het enige wat ik je kan adviseren is googlen (maar dat zul je ongetwijfeld al gedaan hebben).

sorry

Braaikamer - Smoke&BBQ

Dit topic is gesloten.