Toon posts:

maak via pc of met hand jou droomvriendin :)

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
he graphics freaks,

ik weet niet of ik een opdracht mag posten, want er stond geen, ''lees dit eerst voor je post'' titel maarja, ik waag het erop :)...

ik heb eens een paar topics gezien en daar hadden jullie bijvoorbeeld tekeningen in matrix gemaakt of handgemaakt... Ik vond het mooi en wilde je jullie deze opdracht geven:

Opdracht:

Maak je droom vriendin, of een mooie vrouw in een type die jij mag, bijvoorbeeld in van die groene matrix lettertjes of gewoon handgemaakt....

Maak er iets moois van want ik ben er benieuwd naar de resultaten, omdat ik zelf niet kan tekenen :P

Veel plezier en alvast bedankt voor de mooie plaatjes :) :9~

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08 15:43
In de FAQ staat zoiets uitgelegd, je kan hier wel een soort van contest van maken, maar dan heb je zo'n 5 contests lopen hier, beetje overkill lijkt mij :).

Skat! Skat! Skat!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:59

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Voor contests moet je toestemming vragen aan een moderator. Dat zou ik eerst doen, maar ik geef je niet zoveel kans eerlijk gezegd met zo'n thema.

Desalniettemin is het het proberen waard ;)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 10:36

RSP

Je geeft zelf al aan dat je alleen gaat toekijken omdat je niet goed kan tekenen of wil je zelf ook nog een poging wagen?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:56

crisp

Devver

Pixelated

niet overlegt met crew, plus dat we al genoeg contests hebben lopen op dit moment.
Daarbij komt dat er van jezelf ook inspanning wordt verwacht.

dicht dus...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.