Van de week viel opeens de pc van me ouders uit, een oude pentium 3. Hij startte ook niet meer op. Resultaat van het indrukken van de aan-en-uit knop: doodse stilte
. Zelfs geen fan die eventjes aanslaat, helemaal niks. Alles losgehaald en weer aangesloten, geen resultaat. Bios reset, geen resultaat. Ik d8, "het is al een oude pc dus waarschijnlijk is de voeding na 3 jaar brak geworden." Ik haal een nieuwe voeding, alles weer netjes aangesloten, resultaat: doodse stilte
. De voeding lag toch echt voor de hand als cause n1. Resterende mogelijkheid leek mij het moederbord dat dan wel kapot moest zijn. Ik nieuw moederbord besteld bij CSN computers. Weer alles aangesloten, weer niks. Ik snap er helemaal niks meer van. Heb de search meerdere malen gebruikt en daar kwam bij de meeste soortgelijke problemen de voeding uit de bus als probleemveroorzaker en daarna het moederbord. Ik vraag nu om hulp want ik weet het zelf niet meer. Heb zelf aardig wat geprobeerd en de search gebruikt dus ik denk dat ik dit topic hier wel neer mag zetten.
System specs:
Pentium3
MS-6119 (slot1)
2x 128mb geheugen
Voodoo3 3000 (agp)
300W voeding
13 gig Toshiba HD
System specs:
Pentium3
MS-6119 (slot1)
2x 128mb geheugen
Voodoo3 3000 (agp)