SMS Gateway

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

• oogapp0ltje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Voor op een commerciele website wil ik een mogelijkheid maken om een sms te versturen als de orderstatus van een bestelling gewijzigd is, in de search en bij google kom ik alleen maar sms-scripts tegen die gebruik maken van content-retrieval van andere sms providers zoals Genie of MTN.
Een voorwaarde is dat het volledig 'legaal' moet zijn en dus niet gebruik maakt van een andere website, een tweede is dat ik niet wil dat er reclame in de ontvangen smsjes komt te staan.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken en wat ik er voor nodig heb.

| To acknowledge what is known as known and what is not known as known is knowledge. |

• hobbit_be
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-07-2025
op een vriends bedrijf hebben ze een gewone mobile die is aangesloten op de PC - via een simpel scriptje (ze gebruiken Lotus Domino) stuurt ie dus een gewoon mailtje. Niet echt mass capable en/of goedkoop, maar't werkt. Er zijn vast betere oplossingen - misschien direct met een mobile provider contacteren?

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

Ravenof schreef op 11 July 2003 @ 19:05:
Voor op een commerciele website wil ik een mogelijkheid maken om een sms te versturen als de orderstatus van een bestelling gewijzigd is, in de search en bij google kom ik alleen maar sms-scripts tegen die gebruik maken van content-retrieval van andere sms providers zoals Genie of MTN.
Een voorwaarde is dat het volledig 'legaal' moet zijn en dus niet gebruik maakt van een andere website, een tweede is dat ik niet wil dat er reclame in de ontvangen smsjes komt te staan.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken en wat ik er voor nodig heb.
mail me maar ff, kan je hier wel aan helpen.

Megamuch. of add me @ msn. info staat in me profile

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Verwijderd

Even [google=commercial SMS gateway] en voila!

• Xiphalon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:12
en als je geld over hebt, kan je zelf natuurlijk ook sms-jes gaan zenden met Tobit software en een gsm-modem...

heb je alleen standaard SMS kosten.

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-07 08:35

jonggoud.nl

@>--"--,--{

neem eens contact op met hotsms, mimic of magikmobile (opgeheven??)

[ Voor 12% gewijzigd door jonggoud.nl op 11-07-2003 19:26 ]

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

Verwijderd

Ikzelf heb goede ervaringen met het bedrijf Silverstreet. Daar kun je tegen een redelijke prijs smsjes versturen. Ze maken daar gebruik van de http-post methode en script in oa php en asp worden aangeleverd.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2003 19:37 . Reden: :+ url vergeten ]

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:26

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op 11 July 2003 @ 19:29:
Ikzelf heb goede ervaringen met het bedrijf [url=silverstreet]Silverstreet[/url]. Daar kun je tegen een redelijke prijs smsjes versturen. Ze maken daar gebruik van de http-post methode en script in oa php en asp worden aangeleverd.
Juiste link: http://217.119.231.66/www/nl/home/home.html :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Nou hier komt niets dan spam uit ziet ik al.

Echter het maken van een SMS script is redelijk simpel. Vooral omdat je toch al het keyword kent (:?). Als je zoekt op 'SMS gateway' via google in NL dan kom je echt wel op een paar partijen waar je info krijgt. Bijna al deze partijen bieden een webservice aan welke je met HTTP kunt aanspreken.

Dus als jij even zoekt, dan krijg je de code bijna van de leverancier in de schoot geworpen :)
Succes ermee :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.