Toon posts:

reactie niet zichtbaar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ziet iemand deze? http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=809469

hij staat nu nog op score 1, maar als ik de topic gewoon bekijk op dat niveau, zie ik hem er niet tussen staan...

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ja ik zie hem staan, helemaal onderaan als allerlaatste reply.

Verwijderd

Topicstarter
Enig idee hoe kan het dan dat ik hem daar met geen mogelijkheid kan zien? Hij staat nu weliswaar (onterecht :)) op 0 maar, ook op dat nivieau kom ik hem niet tegen.

Is het een cache probleem ofzo? Een tijd geleden kreeg ik ook weleens een oude pagina als ik op de back-toets van de Tweakers frontpage klikte...

• Harm
  • Niet online
Hij staat IMHO terecht op 0, maar daarover mag je een topic starten in Tweakers.net Moddereter Forum. Waarom jij hem niet ziet weet ik niet. Staat ie niet op de volgende pagina ofzo (ik heb 250 reacties op een pagina, dus dat kan ik niet echt zien)? Al eens Ctrl+F5 gedaan? Cache weggegooid? Oftewel de standaardtest gedaan?

Verwijderd

Topicstarter
Jajaja, dat had jij zeker gedaan? Anywayz dat vroeg ik niet.

Ofcourse, ik had gerefreshed.

Maar inderdaad, ze staan gewoon op de volgende bladzij. Wist niet dat dat bestond :)

• Harm
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 July 2003 @ 20:24:
Nope, was ik niet. Ik heb vandaag nog niet gemod.
Kijk daar dan ook even voor op de volgende pagina. Wat ook nog kan helpen is om even in te stellen dat je alle replys boven de -2 ziet. Dan zul je hem ook wel weer tegenkomen als je wat mist.

Verwijderd

Topicstarter
Yup, thanks. Die pulldown met volgende pagina zag ik over het hoofd als link, want "volgende pagina" staat er default, maar zonder "go" button, dus ik dacht dat er niets extra in zat. Die optie vanaf deze treath of vanaf volgende is een beetje overbodig IMHO. Beter kunnen ze de getallen van de pagina's erin zetten met een pijltje erachter net zoals hier...

Maar probleem is opgelost in elk geval :+

• Harm
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 July 2003 @ 22:54:
Yup, thanks. Die pulldown met volgende pagina zag ik over het hoofd als link, want "volgende pagina" staat er default, maar zonder "go" button, dus ik dacht dat er niets extra in zat. Die optie vanaf deze treath of vanaf volgende is een beetje overbodig IMHO. Beter kunnen ze de getallen van de pagina's erin zetten met een pijltje erachter net zoals hier...

Maar probleem is opgelost in elk geval :+
Dat is hier ook een pref hoor. Ik surf met pulldownmenuutjes hier. Al die cijfertjes wordt me toch wat teveel :P. Maar op de FP kon dat geloof ik niet omdat je met de ingesprongen reacties zit. Maar het fijne daarvan weet slechts één man, en dat is Femme :).

• Teckna
  • Laatst online: 02-03 18:06
Verwijderd schreef op 11 July 2003 @ 20:24:

Ofcourse, ik had gerefreshed.

Maar inderdaad, ze staan gewoon op de volgende bladzij. Wist niet dat dat bestond :)
je kan in jouw lokale profiel precies instellen op welke niveau je jouw reacties zichtbaar wilt hebben, eveneens hoeveel reacties je per pagina in jouw overzicht wilt hebben staan voordat je naar de volgende pagina moet bladeren, dezew ka n je hier vinden.

Over de reactie zelf is niet van denderende kwaliteit, maar dat is offtopic hier @ TFF. (TMF = the place zoals al vermeld is)
Pagina: 1