Toon posts:

javascript/telebankieren/onsubmit?? doet het niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weer een probleempje met mijn windoowzje (jaja, linux heb ik ook, maar dit is een ouder probleem ;) ).
Er staat dus telebankieren op, maar sinds kort ook zone alarm (pro met web filtering), ging lang goed, totdat rabo telebankieren het niet meer deed. :o
Het zit zo, hij start telebankieren wel op, maar hij geeft alleen rechts een witte pagina, dus wel het menu maar geen inhoud.
Ook als ik op een van die links klik (ophalen ofzo) doet hij niets.
Nu weet ik dat het de javascript code run is.
Dus ik dacht, mischien dat door overmatige beveiligingsinstellingen opeens javascript staat uitgeschakeld.
En wat blijkt, als ik lycos wil aanmelden (vraag me niet waaron ;) ) kan ik ook onSubmit niet gebruiken, hij reageert gewoon niet.
Nu denk je mischien; "lijkt me duidelijk, weg zonealarm", maar ook als ik em uitzet krijg ik hetzelfde, en ik heb alle beveilingsinstellingen op zijn laagst gezet (voor zo ver ik weet).
Waar zit die verstopte javascript optie die ik aan moet zetten????
(En alsjeblieft, sluit niet het topic voordat ik het ECHT weet, zoals hier zovaak gebeurd.)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

-> Software Algemeen, althans, ik begrijp dat het over IE gaat :?. Misschien als je wat meer hoofdletters en punten zou gebruiken, zou ik de moeite nemen om het goed door te lezen, ik snap er namelijk vrij weinig van ;).

Verwijderd

Topicstarter
ik dacht al dat het ergens anders moet, ik zat ook nog aan scriptingtalen te denken :D.
Ik heb het helemaal ge-edit met hoofdletters en mee punten.
Als je nog grammaticaal iets incorrects vind...... nou ja, dan is dat leuk voor je :P