Toon posts:

[mytweakers.net extra] Abonnements vraag!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag over de mytweakers.net abonnemnt. Ik heb mezelf geregistreerd als de gebruiker 'Firemoth' dit is verder allemaal goed gegaan, alleen nu heb ik een extra account besteld. Tijdens het bestellen heb ik de volgende optie gekozen: online automatisch incasso. Alleen het geld is er nog niet afgehouden... ik heb zelf Postbank als bank, waarom moet dit zo lang duren of moet ik zelf het geld overmaken, lijkt me toch niet... :?

Met de extra account bedoel ik de free / extra / full

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2003 18:55 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wanneer heb je je abo besteld? Sowieso kan een automatische incasso lang duren omdat de banken daar nu eenmaal lang over doen.

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een aantal dagen heb ik het abbonement afgesloten. Wat zou anders een snellere optie zijn? Ik wil het ook wel overschrijven maar welke optie moet ik dan hebben.... duurt me allemaal net iets te lang :D Ik wil namelijk mijn fotoalbum maken :D

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Dit kan helaas nog wel een tijdje gaan duren :+. Na de incasso wordt namelijk ook nog een tijd (aantal weken) gewacht met het bevestigen van de betaling, omdat jij het in die weken nog kan intrekken. Creditcard en Rabo Direct Betalen zijn verreweg de snelste mogelijkheden om een abonnement te krijgen (vrijwel meteen kun je dan aan de slag). De betaalwijze kun je alleen niet veranderen als de bestelling eenmaal geplaatst is, en het is ook niet mogelijk om een nieuwe bestelling te plaatsen (1 account kan niet meerdere abonnementen hebben namelijk).

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
Het geld is nu van mijn rekening afgeschreven, maar nu kan het dus nog een aantal weken duren begrijp ik... Kan ik niet eerder akkoord gaan, zodat het abonnement meteen rond is en ik aan de slag kan? :?

Sorry voor het ongeduldige gedrag.. alleen had het wel iets sneller allemaal verwacht. :?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Nope dat kan niet. Het is namelijk een banktechnische zaak voor zover ik weet. Bij een automatische incasso heb jij altijd het recht om je geld weer terug te halen. Daarom moet een bepaalde periode gewacht worden zodat dat niet meer mogelijk is. Althans dat is wat ik weet :).

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-01 14:52
Ik ben ook banknoob enzo, maar is het niet zo dat je bij je bank aan moet geven welk bedrijf wel en niet van je rekening mag halen? Die illusie kreeg ik iig toen ik daar een keer was om van die overschrijf formulieren te halen, kwamen ze met machtegingsbewijzen aan |:(.

http://twitter.com/randalpeelen

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-03 11:54
Da's machtigen i.d.d. Daar heb je een groene kaart voor machtiging afgeven (Toestaan), een gele voor het eenmalig terughalen van een betaling (als je het er niet mee eens bent) en een rode voor het intrekken van de machtiging, als je het er helemaal niet mee eens bent ;)

B.t.w. Een overschrijvingskaart dient volgens mij aan je naam/rekeningnr. gekoppeld te zijn. Tenzij je een contante overschrijving wil doen

[ Voor 8% gewijzigd door Maestro op 14-07-2003 23:47 ]

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Pagina: 1