Toon posts:

[XP-MSN] automatisch uitloggen msn 6.0 ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist msn 6.0 gedownload.

Nu wil het dat de vorige msn-messenger niet wou afsluiten, je krijgt dan de
melding dat er nog andere zaken eerst gesloten moeten worden zoals IE, outlook etc. Maar die zaken zijn al reeds uitgeschakeld.

Ik heb de oude versie gewoon ge'signout' en de nieuwe er overheen geinstalleerd. Tevens heb ik de oude bij configuratiescherm/software toevoegen-verwijderen verwijderd.

Toch als ik nu msn 6.0 aanzet, springt ie automatisch weer op uitgelogt en krijg ik ook een melding " You have signed out because you were signed in somewhere else (in elk geval zoiets :) )."

Dus nu moet ik steeds 2x inloggen.

Ik heb al gekeken, maar ik kan het niet vinden, wat zie ik hier over het hoofd ?

Alvast bedankt.

edit:
sorry dat ie verkeerd stond

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2003 18:45 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-09 15:06

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Het kan zijn dat je oude MSN niet goed afgesloten is. Dan heb je wel op het kruisje gedrukt maar staat hij nog steeds in de takenlijst (rechter muisknop op de startbalk > taakbeheer > processen). Hij zal daar staan als MSNMSGR.EXE dacht. Zorg dat die afgesloten is voordat je MSN6 opstart, anders zal die oude merken dat z'n verbinding gejat wordt en probeert het dan terug te pakken...

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:15

Dark

who tweaked the light?

outlook xp? : tools/options/other/instant messaging uitvinken...
norton antivirus2003 ? : options/instant messenger/msn instant messenger uitvinken ...

wellicht heb je nog meer progjes met messenger intergratie, die telkens windows messenger opstarten?

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 13:26

beerns

it is I, Leclerc

Ik heb het ook gehad. Niet bij v6, maar bij een eerdere versie. Nadat ik Messenger Plus van Patchou (http://www.msgplus.net/) had geinstalleerd, was het probleem bij mij opgelost.
Het proberen waard zou ik zeggen.

[edit] Oeps, fout gelezen. Ik d8 je juist wilde uitloggen, maar je wilt inloggen.
8)7 Stom stom stom

[ Voor 20% gewijzigd door beerns op 11-07-2003 19:03 ]

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

hehe met MSN plus heb ik het andersom :) (hij heb et ook inmiddels bij zijn Known limitations gezet.

There are some interactions between Windows Messenger and MSN Messenger 6 (like Messenger 6 signs out when Messenger 4 is exited). This is known and "in progress".

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Pagina: 1