Toon posts:

Ik......

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben heel vaak online. Als ik thuis kom zet ik mijn PC aan en ga ik surfen. En eigenlijk de hele avond ben ik er wel.
Als ik mijn PC aan zet start ik eigenlijk bijna automatisch IRC op.

Ik voel me niet compleet als ik niet op het internet zit als ik achter mijn PC zit.

Ik spendeer meer tijd op het internet dan ik aan mijn studie. Voor mijn laatste toetsweek had ik dan ook 2 punten lager dan wat ik nog maal heb. Behalve voor Datacommucatie.

Ik heb geen zin om naar school te gaan. Ik weet niet eens wat ik met mijn opleiding kan. Ik zie het niet en weet niet wat ik wil.

Ik wil rust. Vrij zijn. Niet je moet dan op en doen ben je pas thuis. Ik wil zelf uit maken waarneer ik naar school ga of werk. Waarom moet ik dat doen als ik dat niet wil. En als ik dat niet wil dan ben ik een rot jong omdat ik niet luister. Maar hun luisteren ook niet. Want ik heb niet gevraagt of ik dat wil doen.

Ik kan dingen niet goed meer onthouden. Dingen die ik vroeger geleert heb die ik nu nodig heb weet ik niet meer.
Ik kan me details herinneren die je nergens voor nodig hebt. Zoals in welke straat een tweeling wonen die op de basis school zaten. En waarneer ze jaren zijn terwijl dit maar 1 keer gezegt is. En hoe je de omtrek van een circel berekent moet ik heel diep nadenken en dan weet ik het nog niet. Terwijl ik dit al honderden keer gedaan heb.

Ik zit met het probleem dat ik volslage nutteloze informatie wel kan onthouden maar dingen die er toe doen al gelijk vergeten ben.

Ik weet niet hoe ik iets moet leren omdat ik het nooit echt gedaan heb. En ik ben nu 18(feb 2001 18). Een optel of uitreksel, ik zou het verschil niet weten.

Ik ben met mij rijlessen gestopt omdat ik er geen zin meer in had. Ik was al gewisselt van instructeur omdat hij mij niet mocht ofzo. Het klikte niet tussen ons zij hij. Ik snap nog steeds het probleem niet.

Ik moet morgen weer naar school maar heb totaal geen zin en om 5.00 gaat mijn wekker weer.

Ik maak mijn huiswerk nooit meer. Ik heb er geen zin meer in.
Ik sport niet meer. Ik heb wel een net nieuwe racefiets in de schuur staan maar rij er niet op. Ik ken deze omgeving wel. Maar ergens anders kan ik niet heen. Als ik wil fietsen moet ik hier wel fietsen. Maar dat wil ik niet. Ik wil bergen en bossen maar heb dijken en polders.

Ik wil verhuizen maar mij ouders niet. Willen wel maar zo'n huis krijgen we niet terug. Ik heb een hekel aan dit dorp waar ik woon. Ik heb een hekel aan de mensen die er wonen en hun karakter trekjes. Het achterbakse van hun. Het oh een overkanter zeker. Het door de ramen kijken omdat je niet van hier komt.

Ik snap niet waarom mensen zomaar een mug dood slaan omdat het een mug is. Waar moet dat beest dood? Hij heeft toch niets gedaan.
Ik vind het een klote tijd waarin wij leven. Mensen hebben geen respect meer voor elkaar. Het zinloze van de actie's. Het zomaar iemand slaan omdat hij niet het zelfde is, denkt, handelt.

Ik vind godsdiensten gevaarlijk. Waarom maken jullie ruzie? Omdat dat in een boek staat dat al honderde keer is herschreven? Ja zo kan ik het ook wel naar mijn wensen maken. Het zelfde boek met 2 uitkomsten. Dat is pas een wonder. Waren niet 2 van de geboden Heb u naasten lief en Gij zult niet doden? Maar ik zie het niet terug. Ze kunnen dus niet lezen maar roepen van wel.

Ik snap niet waarom alles met de computer moet. Dat wil ik niet. Ik wil zelf mijn brood smeren. Ik wil niet dat mijn koelkast mij een goedemorge wenst. Dat ding moet koelen en verder niets.

Ik denk dat de mensen dommer worden. We doen niets meer zelf. Alles moet met de rekenmachine. En anders snappen wij het niet. En hoe iets werkt hoeven we niet te weten als we maar weten dat het zo is.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-01 15:00
en jij zit achter je pc B-)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Infinithlon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-01 19:01

Infinithlon

i was there!

true, true

when i wake up people take up mostly all of my time!

Verwijderd

tsja
in de middeleeuwen kon niemand schrijven en hadden ze daarom een rotsvast geheugen
dat is nu een beetje weg omdat we het niet meer nodig hebben.
misschien dat hetzelfde met intelligentie en zin in reallife dingen doen gebeurt
maar ik betwijfel dat laatste, je bent en blijft een mens.

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Operate grote schoonmaak: deel 2

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Dit topic is gesloten.