Sinds ik overgestapt ben van windows 95 naar windows XP prof. start mijn Compaq Presario 5650 zichzelf vanzelf op. Ik heb de bios uitgeplozen en de handleiding via internet, maar niets kon mij helpen, de instellingen van de bios waren sumier, en ondersteunde geen automatic wake-on. Verder verschillen de tijden tussen uitzetten en vanzelf aangaan: varieerend van 10 min tot een uur. De power blijft aangesloten op de computer dus dit kan geen probleem zijn.
Daarnaast start het ding zichzelf op als je de power-cable aansluit, of main-switch-power (achter op de voeding) aansluit/aanzet, maar dit was al met windows 95.
Ik heb uiteraard gegoogled, search gebruikt en de jumpers na gekeken, maar ik kon het probleem niet vinden. Ik denk dat het een software prob is, en geen jumper-instelling, maar wie weet
. Zit er een functie in windows ofzo? (hoewel deze toch geen invloed kan hebben, wanneer de pc volledig uitstaat?).
Specs pc: Compaq Presario 5650, 400 mhz, 64 mb ram, master hdd: maxtor 40 gb 7200rpm, slave hdd: orginele (door Compaq geleverde)Seagate 6 gb.
mocht dit topicje verkeerd staan, zou u/je zo vriendelijk willen zijn hem naar het goeie forum te schoppen?
Daarnaast start het ding zichzelf op als je de power-cable aansluit, of main-switch-power (achter op de voeding) aansluit/aanzet, maar dit was al met windows 95.
Ik heb uiteraard gegoogled, search gebruikt en de jumpers na gekeken, maar ik kon het probleem niet vinden. Ik denk dat het een software prob is, en geen jumper-instelling, maar wie weet
Specs pc: Compaq Presario 5650, 400 mhz, 64 mb ram, master hdd: maxtor 40 gb 7200rpm, slave hdd: orginele (door Compaq geleverde)Seagate 6 gb.
mocht dit topicje verkeerd staan, zou u/je zo vriendelijk willen zijn hem naar het goeie forum te schoppen?
[ Voor 6% gewijzigd door Seesar op 11-07-2003 17:28 ]
T60P Widescreen