ik heb een internet verbinding van @home. Nu had ik gsiter geen internet en heb ik vandaag opgebeld. Nu hebben ze daar wat verander aan dhcp. Ik heb mn modem gereset en klaar. Maar nu kan ik op de 2e computer geen internet meer krijgen. Situatie = de eerste computer zitten 2 netwerk kaarten in 1 voor de kabel modem met dynamisch ip adres. en een tweede met ook dynamisch ip adres voor de verbinding met de tweede computer.
internet -----> eerste comp ------> 2e comp
op de 2e computer krijg ik geen internet wel staat er in dat er een netwerk verbinding is met de eerste comp. En ook een internet verbinding maar hij kan nix niet met het internet en msn enzoo. Bijde pc s gebruiken win xp prof. Nu weet ik nie waar het aan ligt of het nu de verandering is bij @home of gewoon een fout van mij. Heeft iemand hier ook ervaring mee, of weet iemand hoe en wat. Ik heb zelf al gezocht maar dit is een nogal specefieke vraag. En ook al gebled naar @home die konden me nie helpen
internet -----> eerste comp ------> 2e comp
op de 2e computer krijg ik geen internet wel staat er in dat er een netwerk verbinding is met de eerste comp. En ook een internet verbinding maar hij kan nix niet met het internet en msn enzoo. Bijde pc s gebruiken win xp prof. Nu weet ik nie waar het aan ligt of het nu de verandering is bij @home of gewoon een fout van mij. Heeft iemand hier ook ervaring mee, of weet iemand hoe en wat. Ik heb zelf al gezocht maar dit is een nogal specefieke vraag. En ook al gebled naar @home die konden me nie helpen