Toon posts:

brander

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even een vraagje als ik de brander van mijn broertje in mijn pc probeer vind hij hem niet ik heb ook al dingen in bios geprobeert, als ik mijn merklose brander in pc van mijn broertje doe vind hij hem wel...

Wat moet ik pcies doen als ik die brander wil omwisselen......

devil van af n3alz zijn acount...

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
kijk ff of de jumper(s) op je brander wel goed zitten

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-07 11:47
Jumpersettings komen dan ook overeen?

Edit: LEkker digital 8, je was me weer voor ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Banshee op 11-07-2003 16:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
die zitten wel goed....heb ik al gekeken

Verwijderd

Wat heb je allemaal nou precies geprobeerd?, en je master/slave settings staan dus goed?
En om welke brander gaat het? etc...

Verwijderd

Topicstarter
een samsung brander...ik heb wat dingen in bios gedaan, hij vind hem wel geeft hem ook keurig aan.....alleen als ik in window ben vind hij de brander en de cd-rom speler alletwee niet..brander eruit vind ie cdrom speler wel

• Koudijs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-08-2025
Je zou eens moeten proberen om je cd-rom en je brander Cable-Select in te stellen... Ik heb in het verleden meerdere keren problemen gehad met Samsung branders, en met allebei CS gaat het dan bjina altijd goed...

• Arnaud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-08 18:07
Misschien vergezocht, maar probeer dit eens: http://www.roxio.com/en/support/ecdc/drive_recovery.jhtml

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-08 17:51

Robtimus

me Robtimus no like you

Verwijderd schreef op 11 July 2003 @ 16:36:
een samsung brander...ik heb wat dingen in bios gedaan, hij vind hem wel geeft hem ook keurig aan.....alleen als ik in window ben vind hij de brander en de cd-rom speler alletwee niet..brander eruit vind ie cdrom speler wel
Dit heb ik ook gehad. Kijk eens in systeembeheer of je secondary IDE geen problemen geeft, dat was bij mij wel. Het was volgens mij een voedingsprobleem of zo.

Wat heb je allemaal in/aan je systeem? Dus ook gamepads enzo meerekenen.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

• DrEvil1986
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-08 20:12
Als het mogelijk is, kun je proberen de brander als slave op de 1e IDE kabel te zetten, waar ook je HD op zit. Lukt dat niet, zet dan je CD-ROM slave op IDE 1, en je brander op IDE 2 master. Natuurlijk kan dit alleen als je maar een HD hebt. Natuurlijk ook altijd HD master maken over de IDE kabel waar ie aan zit.
Pagina: 1