hmm.. hier kom ik dus fftjes niet uit.
Volgende situatie:
tabel1 goed:

Niks aan de hand. Gewoon een simpel tabelletje. Echter dit tabelletje doet het volgende zodra er meer tekst in "tekst tekst" komt te staan.

Wat gebeurd er nou? <Td> D en <Td> E worden beide evenveel opgerekt. Ik wil dit voorkomen door alleen <TD> E mee te laten schalen met de inhoud van "tekst tekst".
Echter is mij niet duidelijk hoe. CSS? (welke properties dan precies, want heb ze onderhand allemaal gehad volgens mij
) of kan het via een ander geintje wat ik niet ken?
nog even de code
wie o wie helpt mij bij dit n00b vraagje..
Volgende situatie:
tabel1 goed:

Niks aan de hand. Gewoon een simpel tabelletje. Echter dit tabelletje doet het volgende zodra er meer tekst in "tekst tekst" komt te staan.

Wat gebeurd er nou? <Td> D en <Td> E worden beide evenveel opgerekt. Ik wil dit voorkomen door alleen <TD> E mee te laten schalen met de inhoud van "tekst tekst".
Echter is mij niet duidelijk hoe. CSS? (welke properties dan precies, want heb ze onderhand allemaal gehad volgens mij
nog even de code
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <table cellspacing="2" cellpadding="2" border="4" width="250"> <tr> <td>a</td> <td>b</td> <td>c</td> </tr> <tr> <td></td>d</td> <!-- deze td mag niet in grootte veranderen. height=10 helpt bijvoorbeeld ook niet --> <td rowspan="2" colspan="2">tekst tekst </td> </tr> <tr> <td>e</td> </tr> </table> |
wie o wie helpt mij bij dit n00b vraagje..
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!