Kazaalite k++ 2.40

Pagina: 1
Acties:

• rjf
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-03-2024

rjf

Vetpriester

Topicstarter
No-one can get a listing of ALL your files through a "Find all files from this user" command (you're still able to share, though).

Nu was dit al mogelijk bij de vorige versies via een registry change.
probleem is dat als je wilt downloaden van een ander die niet kan zien
wat je shared, hij/zij ziet een leeg scherm en denkt deze user shared niet en verbreekt de verbinding.

volgens mij heb ik toch bij sommige users gezien dat ze maar een gedeelte laten zien bijvoorbeeld van de 2000 files die ze share laten ze er maar 500 zien.

hoe krijg je dit voor elkaar.

• rjf
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-03-2024

rjf

Vetpriester

Topicstarter
Een zacht kickje na 22 uur
heeft iemand al een idee
mbt (share 2000 files 1000 files laten zien in de lijst)

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Misschien is er limiet aan het aantal files dat kan worden getoond. Net als aan het aantal up- en down-loads. En misschien heb je een filter aan staan bij de search dat alleen een bepaald type file getoond wordt. 8)

En onder Opties>K++ opties kan je op de eerste tab de optie "Users can't get a list of allyous shared files" a\uitvinken. Dat staat standaard aan. :Y) :z

[ Voor 33% gewijzigd door agent327 op 12-07-2003 14:39 ]

Wanbeleid is ook beleid.

Verwijderd

Zijn er meer mensen die er ook last van hebben dat hij steeds een ongeldige bewerking geeft na het connecten??

dat had ik met de vorige versie ook wel 'es, maar toen was eens in de week. en dan was het
Uninstall -> alles wat met kazaa te maken heeft uit het register halen -> opnieuw installeren en dan deed hij het.

maar nu heb ik het elke keer bij het opstarten, en ik heb al 3x alles er af gehaald, en nog steeds doet hij het niet...

WinXP pro SP1
P4 1500
512 MB geheugen, waarvan meestal minstens 250 vrij is.

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Bij het installeren van K++2.40 is er ergens de optie om oude gegevens uit het register weg te laten halen. Misschien helpt dat bij AiRWiN.

Wanbeleid is ook beleid.

Verwijderd

nope, had ik ook al geprobeerd, zelfde probleem :(

edit:
Ik heb het gevonden!! mijn .dat files van de vorige versie stonden nog in mijn shared directory, en laten die nou 'es even niet werken met 2.4.0 :( die bestanden verwijderd, niks meer aan de hand...

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2003 16:10 ]

Verwijderd

Met KaZaA K++ kon ik helemaal niet connecten en met de Lite wel... Raar hé?
Pagina: 1