Toon posts:

Andere beurzen???

Pagina: 1
Acties:
  • 268 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Okay,

Ik vond het superleuk op de HCC dagen, lekker veel gekocht, gesnuffeld en gekeken.

Maar zijn er nog andere beurzen, die ook de moeite waard zijn.

En zo ja wanneer?

Verwijderd

Topicstarter
mmhh niemand meer wakker denk ik.. nou dan hoor ik het morgen wel.

Verwijderd

Cebit schijnt wel wreed te zijn, is in duitsland ben der zelf nooit geweest..

Verwijderd

binnenkort ook de pc-dumpdag.
preciese datum weet ik alleen niet

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie ook altijd posters hangen van PC discount id dat iets?

En is er nog meer cools?

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

over het algemeen zijn de beurzen in Eindhoven ook zeker de moeite waard. De benelux blah blah blah PC dagen of zoiets. Ging ik vroeger wel eens heen. Gratis lannen :) (duke3d en q1!)
duren ook drie dagen, ik dacht 2x per jaar.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op woensdag 29 november 2000 02:27 schreef looskuh het volgende:
over het algemeen zijn de beurzen in Eindhoven ook zeker de moeite waard. De benelux blah blah blah PC dagen of zoiets. Ging ik vroeger wel eens heen. Gratis lannen :) (duke3d en q1!)
duren ook drie dagen, ik dacht 2x per jaar.
Dat zijn die standaardbeursjes die het hele land doortrekken, elke fatsoenlijke plaats heeft wel die PC Dumpdagen of die Benelux blablabla dagen

Verwijderd

Ik Dortmund hebben ze ook altijd wel een kewle beurs

• JoeyGnarf
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:37
PC Dump dagen
PC Discount
Benelux Computerdagen Eindhoven
Firato
Consumenten Internetbeurs
Internet in Business

Dat zijn de grootste computerbeurzen in Nederland. Wanneer ze zijn? Dat verschilt per jaar. En de Benelux Compblabla zijn alleen in Eindhoven, als er meer zijn die zih zo noemen, zijn het lokale beursjes...

Verwijderd

De PC-dump dag is 23 december en (altijd) in de RAI. Het is alleen veel kleiner dan de HCC, het is nl maar 1 hal (nog niet eens; ik zag een vorige keer dat ze de rest van de hal met hekken hadden afgezet).
ECHTE prijsknallers zijn er niet meer zoals dat een aantal jaren geleden was. Het scheelt natuurlijk nog wel enkele tientjes, maar de reden waarom ik nog naar die beurzen ga is gewoon het aanbod. Ik kijk gewoon eerst in de PriceWatch en bij reviews om te bepalen wat ik wil hebben, en ga dan naar zo'n beurs om te kijken of het goedkoper kan!
Vin'k gewoon leuk...

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 09:44

Opa

Nu Multifocaal!

CeBit is iets anders.
Puur een Demo beurs, alleen fabrikanten, geen verkoop aan particulieren via kraampjes en -belangrijker- 70 DM entree voor een dagkaart. En dat was twee jaar geleden (begin '99)
Je hebt in feite 2 andere beurzen:

1. PC-Dump. Alleen in de RAI, paar keer per jaar. Volgende is Zaterdag 23 december.
(geen website afaik)
2. Interexpo/Benelux dagen. Over het hele land, meestal 1daags, soms 3daags. Inderdaad stuk kleiner dan HCC, maar kost 12,50 entree, en als je lid wordt, nog minder.
www.interexpo.nl

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Ik ben wel es in Duitsland geweest, op de HobbyTronic beurs. Is in Duitsland, ik ben er afgelopen jaar geweest, dat is echt een zeer kewle beurs !! Best wel goedkoop in ieder geval. Is volgend jaar februari weer.. :P

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-08 23:18

klaaz

it's me!

Die PC discount / PC Dump / en Benelux dagen zijn echt niet meer de moeite. Beetje zelfde probleem als de HCC: de prijzen liggen niet zoveel lager meer als de winkel.

Het resultaat is dat je er alleen nog rotzooi tegenkomt. Oude 1024 kb videokaartjes, geluidskaarten etc. Hier in Groningen nemen de bekende leveranciers Funprice en Norrod al niet meer de moeite om er te gaan staan.

Wel veel vage duitsers met GSM kappies en vage standaardjes voor de PC en printer ;)

Ik kom er al twee jaar niet meer. Heb altijd het gevoel genaait te zijn door die 12,50 entree die wordt geheven. Ik noem dat dubbel verdienen, aan de standhouder en aan de bezoeker. Om een beter gevoel te krijgen koop je dan maar wat, meestal CD's oid.

Ga gerust eens kijken zou ik zeggen ;)

Verwijderd

Die PC Discount beurzen kun je wel overslaan,staan weinig grote namen dus geen concurrentie en dus normale prijzen en verder veel troep en een hoge toegangprijs,ben er zelf 2 keer geweest in Alkmaar en Zaandam.

Verwijderd

Topicstarter
op 9 december is er een PC-Discount beursje in de sporthallen in Tilburg. Ik heb een kortingsbon van 5,- dus voor die 7,50 ga ik misschien wel eventjes kijken. Gaat er voor de rest nog iemand?

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 15:29

bloasfist

Slot-A Crew

ik ben een jaar of 2 geleden in de stadssporthal in Tilburg geweest op die beurs. Heb ik toen ene 8.4 hdtje gescoord. Er staan niet echt veel stands, maar het is wel de moeite waard. Zeker met kortingsbon.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe HD en wat ik vooral zoek zijn coolerstekkertje en wat bedrading hiervoor...
Pagina: 1